English

ساماندهی علایم ترافیکی معابر حادثه خیز سنندج

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج گفت: به منظور ساماندهی ترافیکی معابر پرترافیک و حادثه خیز شهر سنندج خط‌کشی می‌شود.

ساماندهی علایم ترافیکی معابر حادثه خیز سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عرفان فتحی صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه های استان، اظهار کرد: خط کشی معابر یکی از اقدامات ترافیکی بوده که با هدف افزایش ضریب ایمنی وسائط نقلیه، عابرین پیاده، تسریع و تسهیل در تردد، افزایش دید رانندگان بویژه در شب و ساماندهی ترافیکی معابر مطابق با استاندارها انجام می‌شود. 

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج گفت: انجام نشانه گذاری‌ها و علائم ترافیکی یکی از مهم‌ترین عوامل در به حداقل رساندن سردرگمی و عدم اطمینان در مسیر رانندگی و یا عبور و مرور بوده و رعایت سرعت مطمئنه و قوانین رانندگی به ایمن سازی معابر کمک شایانی خواهد نمود. 

وی تصریح کرد: حوزه مدیریت ترافیک شهرداری در راستای ایمن سازی معابر شهری با شناسایی نقاط حادثه خیز نسبت به آشکارسازی محل‌های مذکور با استفاده از رنگ دو جزیی و تابلوهای سولار چشمک‌زن اقدام به استانداردسازی معابر نموده است.

وی از خط کشی معابر حادثه خیز و پرتردد سطح شهر خبر داد و افزود: در حال حاضر عملیات خط کشی دو جزیی  کمربندی آبیدر اجرا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه