English

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج خبر داد :

آغاز عملیات احداث پیاده رو بلوار ۲۴ متری کمربندی آبیدر

مدیر شهرداری سنندج از آغاز عملیات احداث پیاده رو بلوار 24 متری کمربندی آبیدر خبر داد و گفت : طول احداث این پیاد رو یک کیلومتر و عرض آن 5/3 متر است.

آغاز عملیات احداث پیاده رو بلوار 24 متری کمربندی آبیدر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فواد کریمی در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: عملیات احداث پیاده رو بلوار 24 متری کمربندی آبیدر در حال اجرا است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج تصریح کرد : یکی از طرحهای عمرانی شهری در راستای کاهش و روانسازی ترافیک که در حوزه شهرداری منطقه سه در حال اجرا است پروژه بلوار 24 متری کمربندی آبیدر است.

کریمی در ادامه عنوان نمود : این پروژه از مسیر سه راهی تکیه وچمن تا میدان حجاب به طول یک کیلومتر و عرض 24 متر در حال اجرا است.

وی گفت : این پروژه عمران شهری دارای دو لاین سواره رو بوده ودر دو طرف این طرح لاین دوچرخه و احداث پیاده رو توسط این شهرداری در حال اجرا است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از آغاز عملیات احداث پیاده رو  پروژه بلوار 24 متری کمربندی آبیدر خبر داد و گفت : طول احداث این پیاده رو  یک کیلومتر و عرض آن  5/3 متر است.

کریمی اعلام کرد : کف فرش به متراژ 3400 متر مربع ،سنگفرش با سنگ پیرتاج به متراژ 500 متر مربع ،جدول گذاری بصورت تک به طول یک کیلومتر  واجرای دیوار چینی با سنگ لاشه حدود 400 متر مکعب از جمله اقدامات عمرانی در راستای احداث وساماندهی پیاده رو بلوار 24 متری آبیدر است.

کریمی عنوان کرد : پس از اتمام عملیات احداث و کف فرش پیاده رو این بلوار عملیات نصب پایه روشنایی ،مبلمان پارکی و سطل زباله هم در این مسیر نصب خواهد شد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج عنوان کرد : در راستای ایجاد فضای سرسبزدر این مسیر  عملیات نهال کاری بلوار وپیاده رو احداثی هم اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی