English

سرهنگ ناصر بهروز :

دیار حاج قاسم ، دیار ولایت و ولایتمداری است

فرمانده سپاه جیرفت در نشست بصیرتی ناحیه مقاومت سپاه جیرفت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم نمونه واقعی ذوب در ولایت و ولایتمداری است و مردم دیار سلیمانی نیز همیشه حرکت در مسیرولایت را در تمام برهه های نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده اند .

دیار حاج قاسم ، دیار ولایت و ولایتمداری است

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، سرهنگ ناصر بهروز، فرمانده سپاه جیرفت با اشاره به فراز و نشیب های انقلاب اسلامی گفت : رمز تداوم انقلاب اسلامی، عبور از مشکلات و غلبه بر توطئه دشمن تنها حفظ وحدت و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت و حرکت در مسیر فرمایشات معظم له است.

فرمانده سپاه جیرفت با بیان  روحیه ولایت پذیری مردم دیار سلیمانی خاطر نشان کرد : ولایت فقیه به مثابه سکاندار کشتی انقلاب اسلامی، انقلاب را از طوفان و تلاطم های  تاریخی دشوار و مهلک، رهانیده و حافظ اصلی موجودیت و جامعه اسلامی بوده است.

وی با اشاره به فرازی از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی که ((دوست دارم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماند. این ولایت، ولایت علی بن ابی‌طالب است و خیمه او خیمه حسین فاطمه است، دور آن بگردید. با همه شما هستم. می‌دانید در زندگی به انسانیت و عاطفه‌ها و فطرت‌ها بیشتر از رنگ‌های سیاسی توجه کردم. خطاب من به همه شما است که مرا از خود می‌دانید، برادر خود و فرزند خود می‌دانید)) ؛ خواستار حرکت مردم بالاخص جوانان دیار سلیمانی در مسیر ولایت شد .

بهروز با بیان راهکارهای انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو به قسمتی دیگری از وصیت نامه شهید اشاره و افزود : سردار سلیمانی در وصیت نامه خود به خوبی به موقعیت پیش رو اشاره کرده  و بحث اسلام ، جمهوری اسلامی ، مقدسات و ولایت فقیه را بر هر رنگ و حزبی ترجیح داده وحرکت در این مسیر را به مثابه حرکت در مسیر ارزشهای الهی دانسته اند.

وی با لزوم فرهنگ پذیری جوانان دیار سلیمانی از مکتب سلیمانی افزود : جوانان دیار سلیمانی به عنوان سربازان و رهروان مکتب سلیمانی با تاسی از سیره  سیدالشهدای مقاومت در میدان‌های مختلف در میدان ولایتمداری، پاکدستی، دیانت، شجاعت، سیاست، جهاد ، مردم‌داری، مردمی بودن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در همه میدان‌ها پیش قدم باشند و باید تلاش کنند جزو انتشاردهندگان مکتب الهی و ولایی حاج قاسم باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی