English

وزیر اطلاعات:

جمهوری اسلامی خون شهید حاج قاسم را بی ‌پاسخ نخواهد گذاشت

وزیر اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی سیلی کوچکی در عین الاسد به قاتلان حاج قاسم زد اما آن سیلی اصلی و انتقام سختی که باید گرفته شود به جای خودش محفوظ است و جمهوری اسلامی به‌موقع خودش این انتقام سخت را از دشمنان حاج قاسم خواهد گرفت و خون شهید حاج قاسم را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

جمهوری اسلامی خون شهید حاج قاسم را بی ‌پاسخ نخواهد گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمود ‌علوی وزیر اطلاعات صبح امروز در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید حاج  قاسم سلیمانی در پاسخ به آخرین جزئیات پیگیری‌ ها برای ترور شهید سلیمانی و شهید فخری ‌زاده گفت: ما دست به هر اقدامی هم که بزنیم خون شهید حاج قاسم پایمال‌شدنی نیست، اما جبران‌شدنی هم نیست.

از دست دادن سرمایه‌ای مانند حاج قاسم قابل جبران نیست

وی با تأکید به اینکه از دست دادن سرمایه‌ای مانند حاج قاسم قابل جبران نیست افزود: دشمنان ما می‌دانند که جنایت بزرگی را مرتکب شده‌اند، اما در برابر خون این شهید بزرگوار و همرزمانش رسالت داریم.

وزیر اطلاعات با ابراز اینکه "این رسالت ما چندوجهی است و یک وجه آن پرداختن حقوقی به مسئله است" ادامه داد: تمام مستندات این تروریسم دولتی و این نقض حاکمیتی ملی کشور دیگر در این ترور دولتی احصا شده و بیش از یک‌هزار صفحه در این زمینه کار حقوقی انجام شده است.

وی با بیان اینکه "همکاران من در وزارت اطلاعات با همکاری دیگر دستگاه‌ها پرونده را تنظیم کردند و آماده ارائه در مجامع حقوقی و بین‌المللی است" گفت: امیدواریم مظلومیت این عزیز در مجامع حقوقی صدای خودش را به گوش جهانیان برساند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین ‌علوی ادامه داد: اضافه بر جنبه حقوقی این مسئله همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند جمهوری اسلامی از خون حاج قاسم نمی‌تواند بگذرد، قابل گذشت نیست، به‌ویژه اینکه دشمن با وقاحت تمام این حرکت تروریستی را به‌عهده گرفته و به‌نوعی روی آن مانور داده است.

وی با تصریح به اینکه "خیلی جالب است که بیایند ترور کنند، حاکمیت یک کشور دیگر را نقض کنند و حقوق بشر ادعایی خودشان را زیر پا بگذارند بعد هم ژست بگیرند" گفت: جمهوری اسلامی از حق حاج قاسم نمی‌گذرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه جمهوری اسلامی سیلی کوچکی در عین الاسد به قاتلان حاج قاسم زد اما آن سیلی اصلی و انتقام سختی که باید گرفته شود به جای خودش محفوظ است افزود: اما این‌که کی و چگونه این انتقام سخت گرفته شود بستگی به اراده جمهوری اسلامی دارد و جمهوری اسلامی به‌موقع خودش این انتقام سخت را از دشمنان حاج قاسم خواهد گرفت و خون شهید حاج قاسم را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

وی با اشاره به ترور شهید فخری‌زاده هم گفت: مطالعات کامل و شناسایی‌های زیادی انجام شده و کار در حال انجام است و امیدواریم با دعای مردم و با همت و هوشیاری سربازان امام زمان و دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی مرتبط با موضوع قاتلین را به دستگاه عدالت بسپاریم تا مجازات شوند.

‌علوی ادامه داد: قاتلینی که به‌عنوان مباشرین در قتل می‌شناسیم جزئی از قضیه هستند و جزء اصلی قضیه اصلی رژیم تبهکار صهیونیستی و اشغالگر قدس است که حیات خودش را در این حرکت‌های تروریستی و بزدلانه جست‌وجو می‌کند.

وی با اظهار اینکه رژیم صهیونیستی می‌داند که اگر جمهوری اسلامی با توانمندی فرزندانی چون شهید فخری‌زاده حرکت کند قطعاً باید نابودی نه‌چندان دور خودش را پیش‌بینی کند گفت: اما با ترور شهید فخری‌زاده دچار اشتباه شد چون تصور می‌کند که تمام سرمایه ایران یک شهید فخری‌زاده است در حالی که شهید فخری‌زاده همچون حاج قاسم، فخری‌زاده‌ها و سلیمانی‌های بسیار را تربیت کرده است.

وزیر اطلاعات ادامه داد: نه جای حاج قاسم با رفتن حاج قاسم خالی می‌شود و نه جای دکتر فخری‌زاده با رفتن فخری‌زاده؛ کسانی که در مکتب حاج قاسم و کلاس درس دکتر فخری‌زاده تربیت شدند راه آنها را ادامه می‌دهند و این آرزو را بر دل دشمن می‌گذارند که با خلأ وجودی این شهدا راه آنها ناکام و ابتر بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی