English

مصون سازی خانواده ها از فضای مجازی با ترویج فرهنگ سواد رسانه ای

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: یکی از برنامه هایی که در قرارگاه های تحول محلات نیاز به ورود جدی است بالا بردن سطح سواد رسانه ای خانواده ها از آسیب های فضای مجازی است.

مصون سازی خانواده ها از فضای مجازی با ترویج فرهنگ سواد رسانه ای

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ حسین درویشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب بحث رسانه و فضای مجازی را مورد تاکید قرار داد و گفت: دشمن برای تحقق اهداف خود در بستر فضای مجازی خانواده ها را مورد هدف قرار داده است.
وی با بیان اینکه دشمن فضای مجازی را بستری برای اشاعه تهدید و آسیب های خود بر علیه نظام و انقلاب در پیش گرفته است افزود: قرارگاه های تحول محلات بستری بسیار مناسب برای آگاه سازی و مصون سازی خانواده ها در مقابل هر گونه تهدیدها است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب عنوان کرد: عدم آشنایی مناسب خانواده ها با فضای مجازی و در مقابل استفاده روزمره جوانان و نوجوانان و حتی کودکان از این فضا بدون داشتن سواد رسانه ای خانواده ها را در معرض تهدید و آسیب قرار داده است.
سرهنگ درویشی تصریح کرد: اغلب آسیب هایی که خانواده ها متحمل می شوند به جهت پایین بودن سطح سواد رسانه ای است و همچنین خانواده هایی که از سطح سواد رسانه ای بالاتری برخوردارند در مقابل هجمه های دشمن موفق تر عمل کرده اند.
وی بیان داشت: رسانه و فضای مجازی را پتانسیلی قوی برای انعکاس برنامه ها و اقدامات بسیج و سپاه در دل قرارگاه های تحول محلات بسیج در سطح شهرستان است. 
​سرهنگ درویشی با اشاره به فعالیت و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در قرارگاه های تحول این شهرستان گفت: رسانه و فضای مجازی با قدرت بیشتری برای آگاه بخشی و برگزاری کلاس های سواد رسانه ای برای کاهش آسیب ها و معضلات، مشاوره در زمینه سبک زندگی اسلامی با الگوپذیری از سیره ائمه در سطح جامعه اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه