English

معاون استاندار کرمانشاه انتقاد کرد:

غیبت برخی از مدیران در جلسات ستاد کرونا توجیهی ندارد

حسین خوش اقبال با انتقاد از ادامه غیبت برخی مدیران در جلسات ستاد کرونا کرمانشاه، گفت: باوجود تذکرات همچنان این غیبت ها ادامه یافته که نشان دهنده بی توجهی به اولین اولویت استان یعنی حفظ سلامت مردم است.

غیبت برخی از مدیران در جلسات ستاد کرونا توجیهی ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون سیاسی استاندار کرمانشاه با تاکید بر ممنوعیت مسافرت به استان در تعطیلات عید فطر گفت: غیر از ممنوعیت مسافرت به شهرهای با وضعیت قرمز حتی تردد در شهرهای با وضعیت زرد نیز مشمول جریمه خواهد شد.

حسین خوش‌اقبال در نشست ستاد کرونا کرمانشاه با تاکید بر جدیت در استمرار در رعایت پروتکلهای بهداشتی در ایام پیشرو همچون عید فطر، ابراز داشت: از ظهر روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر شنبه ۲۵ اردیبهشت مصادف با تعطیلات عید سعید فطر مسافرت به استان کرمانشاه ممنوع خواهد بود و تمام راه‌های ارتباطی ورودی و خروجی استان مسدود خواهد بود.

وی با اشاره به بازگشایی مشاغل گروه یک و دو در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی از امروز تصریح کرد: البته این بازگشایی ها به شرطی خواهد بود که رعایت پروتکل های بهداشتی استمرار یابد و گرنه مجددا محدودیت ها باز گردانده خواهد شد.

معاون استاندار کرمانشاه همچنین در مورد وضعیت دیگر مشاغل نیز گفت: فعالیت مشاغل گروه‌های ۳ و۴ همچنان در شهرهای با وضعیت نارنجی مجاز نیست.

خوش اقبال در ادامه با اشاره به آغاز پیک بیماری پس از تعطیلات عید فطر سال گذشته گفت: این تجربه به ما گوشزد می‌کند که باید مراقبت بیشتری در این ایام داشته باشیم به ویژه در شهرستان‌های اورامانات که لازم است فرمانداران نشستی با ائمه جمعه داشته و شهروندان را نسبت به حساسیت شرایط آگاه کنند.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم از سوی صدا و سیما افزود: همچنین می طلبد که نیروی انتظامی نیز حساسیت لازم را نسبت به ترددها داشته باشد چرا که ما به هیچ وجه پذیرای مسافر در تعطیلات عید فطر نخواهیم بود.

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه در ادامه با انتقاد از ادامه غیبت برخی مدیران در جلسات ستاد کرونای استان تصریح کرد: باوجود تذکرات همچنان این غیبت ها ادامه یافته که نشان دهنده بی توجهی به اولین اولویت استان یعنی حفظ سلامت مردم است.

خوش اقبال افزود: حضور مدیران کل در ستاد کرونا نشان دهنده جایگاه این ستاد است از این رو از امروز حتما غیبت مدیران در جلسات ستاد کرونا به وزارتخانه های مربوطه جهت اطلاع و رسیدگی گزارش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی