English

فرمانده ناجا در پاسخ به موج؛

با نصب دوربین در کلانتری ها حقوق متهمین را حفظ می کنیم

فرمانده ناجا اظهار کرد: با نصب دوربین در کلانتری ها حقوق متهمین را حفظ می کنیم.

با نصب دوربین در کلانتری ها حقوق متهمین را حفظ می کنیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران در حاشیه رو نمایی از دستاوردهای فناورانه ناجا، گفت: امیدواریم بتوانیم سامانه ها را در سراسر کشور رونمایی کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار موج که حقوق متهمین بیان کرد: کلانتری ها به دوربین مجهز شدند و حقوق متهمین حفظ می شود.

فرمانده ناجا همچنین عنوان کرد: از نخبگان کشور و نخبگان ناجا برای ایجاد زیرساخت های نوین تشکر می کنم و اکنون می توانیم گشت ها را رصد کنیم.

اشتری خاطر نشان کرد: اشراف اطلاعاتی خوبی داریم و با اخلالگران بازار ارز و محتکران برخورد کردیم.

وی در مراسم رونمایی از فناوری های نوین پلیس پیشگیری به مناسبت هفته ناجا، با ایراد سخنانی، اظهار کرد: نیروی انتظامی یک مزیتی دارد و به صورت مستمر و شبانه روزی با مردم مرتبط است و هیچ نهادی اینچنین با مردم ارتباط دارد.

وی عنوان کرد: پلیس باید برای مردم، در خدمت مردم و امین مردم باشد.

فرمانده پلیس نیروی انتظامی همچنین گفت: از جدیت و پیگیری معاون فناوری و رئیس پلیس پیشگیری تشکر دارم و انصافاً نیروی انتظامی از فناوری روز استفاده کرده و سرعت بهره برداری باید بیشتر شود.

اشتری یادآور شد: متاسفانه پشتیبانی های کمی از ناجا ضعیف است و اگر بیشتر بود چند گام بیشتر برداشته بودیم و با این وجود استفاده مناسبی از فناوری داشتیم و هدف از این تلاش ها افزایش سرعت و دقت است.

وی به سخنان دو سال قبل رهبری در مورد کلانتری ها اشاره کرد و ادامه داد: شورای عالی تحول کلانتری و پاسگاه را راه اندازی کردیم و اقدامات خوبی انجام شد هر چند تا رسیدن به مطلوب فاصله داریم.

فرمانده ناجا عنوان کرد: پروژه های خوبی را رونمایی کردیم و در برخی استانها برخی از طرح های فناورانه را راه اندازی کردیم و کاهش وقت خدمات رسانی در کلانتری ها را موجب شده است.

اشتری به استقبال رئیس قوه قضائیه از اتصال شبکه ای کلانتری ها به محاکم پرداخت و افزود: مردم از ما توقع دارند در مراجعه به ما در کمترین زمان پاسخ خود را دریافت کنند و ما به تکریم ارباب رجوع توجه ویژه داریم و در بیانات امام راحل و حضرت آقا کرامت مردم مورد تاکید است.

وی تصریح کرد: ما حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم هستیم و افتخار می کنیم که لباس خدمتگذاری به مردم را پوشیدیم و هر چه بهتر و بیشتر به مردم خدمت کنیم برای ما آبرو خواهد شد.

فرمانده ناجا اظهار کرد: در یکی از واحدهای آموزشی اعلام کردیم تا هر کسی هر ایده و توانایی دارد مطرح کند و در دوران خدمت هم سربازان مهارت بیاموزند و تا کنون طرح های خوبی از سوی سربازان ارائه شده و در مورد پهبادها دستاوردهای خوبی از سوی سربازها مطرح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه