English

باند زورگیران مسلح در کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند مسلحانه سرقت و دستگیری یکی از سارقان در شهر کرمانشاه با اقتدار ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

باند زورگیران مسلح در کرمانشاه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار علی‌ اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اعلام شکایت چندین شهروند بخصوص بانوان که در یک تاکسی مورد سرقت و زورگیری مسلحانه قرار گرفته بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد تاکسی مورد نظر سرقتی است، افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم تحقیقات گسترده و همه جانبه خود را آغاز و موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی اعضای باند و خودروی استفاده شده در سرقت‌ها را شناسایی کنند.

وی یادآور شد: پس از مشاهده تاکسی سرقتی ماموران به تعقیب آن پرداخته و ۲ سارق درون خودرو نیز با بی توجهی به اخطارهای مکرر پلیس، شروع به تیراندازی به سمت آنها کردند.

سردار جاویدان تاکید کرد: بدنبال این اقدام و پس از توقیف تاکسی، سارقان از فرصت پیش آمده استفاده و با ربودن یک دستگاه خودرو تیبا مجددا اقدام به فرار کردند اما در نهایت و با شجاعت و اقتدار پلیس، این خودرو نیز توقیف و سردسته باند دستگیر شد.

وی با اشاره به متواری شدن دیگر سارق مسلح، گفت: فرد دستگیر شده تاکنون به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت با تهدید سلاح گرم از شهروندان بخصوص بانوان در شهر کرمانشاه اعتراف کرده است.

ربیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر توقیف ۲ دستگاه خودرو تاکسی و تیبای ربوده شده، در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه سارقان مسلح، مقداری از وسایل سرقتی مربوط به شاکیان، ۲ قبضه سلاح، تعدادی فشنگ و ۲ دستگاه خودرو مسروقه دیگر نیز کشف شد.

وی با قدردانی از کاراگاهان پلیس آگاهی در شناسایی باند سرقت و دستگیری سردسته آن، اضافه کرد: پلیس با اقتدار به مقابله با چنین افرادی که امنیت روانی جامعه را با اخلال روبرو می‌کنند برخورد و قطعا دستگاه قضایی نیز احکام لازم را در این خصوص صادر می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه