English

رژیم صهیونیستی برای همه بشریت خطر دارد

مفتی اهل سنت سوریه گفت: رژیم صهیونیستی برای همه بشریت خطر دارد.

رژیم صهیونیستی برای همه بشریت خطر دارد

به گزارش خبرگزاری موج قم، شیخ احمد بدرالدین حسون عصر سه شنبه در دومین کنگره بین المللی قدس شریف در قم گفت: پیامبر اکرم(ص) و دیگر مسلمانان بر اساس آیات شریفه قرآن و آموزه های دینی خود، پیام صلح و دوستی و برادری را به تمامی سرزمین ها تا دیوار چین و دروازه های پاریس بردند، زیرا به تمامی مکاتب و انبیای الهی ایمان داشتند.

وی با اشاره به استقرار پرچم اسلام در سرزمین شام بر اساس صلح و عدالت و برادری، هجوم دشمنان برای از میان بردن نور الهی در این سرزمین را مورد توجه قرار داد و گفت: متأسفانه عده ای با جعل و مخدوش کردن تاریخ به نفع خودشان در این سرزمین جمع شدند و بسیار جنایت کردند.

مفتی اهل سنت سوریه با بیان اینکه آنها سرزمین فلسطین را مختص یک قوم دانسته و مسلمانان و مسیحیان را از خانه های خود بیرون کردند، اظهار داشت: جعل تاریخ مسأله دردناکی است، اما آنها به همه انسانها و بشریت دروغ گفتند و هدف آنها غارتگری و اسارت انسان ها بود.

وی با بیان اینکه اقدامات متجاوزانه صهیونیست ها هیچ ربطی به یهودیت ندارد و انبیای بنی اسرائیل از آنها بیزار هستند، گفت: صهیونیست ها فقط با سوءاستفاده از عنوان پیامبران به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود هستند و سرزمین اسلامی را همچون غده سرطانی تکه تکه کردند.

حسون با بیان اینکه صهیونیست ها خود را قوم برتر می دانند، اما چه کسی شما را انتخاب کرده است؟، تصریح کرد: خداوند متعال امت های مسلمان را رها نکرده است و ما شاهدیم که چگونه امام خمینی(ره) در ایران پرچم اسلام را به دوش کشید و مسأله قدس و فلسطین را به عنوان مسأله همه مسلمانان مطرح کرد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای القای این موضوع که انقلاب اسلامی به دنبال تفرقه افکنی در جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) روز قدس را در آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روزی مبارک از خود به یادگار گذاشت و امروز امام خامنه ای نیز راه و هدف ایشان را در حمایت از ملت های مظلوم مسلمان ادامه می دهند.

مفتی اهل سنت سوریه با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از سوریه، گفت: اگر این بلاد اسلامی به دست دشمنان سقوط کند، آنها به هیچ چیز رحم نمی کنند و تمامی کشورهای اسلامی را از میان می برند، از این رو حمایت ایران از سوریه، حمایت از یک شخص و رژیم و گروه خاصی نبوده، بلکه حمایت از تمامی مسلمانان است.

وی در پایان تصریح کرد: تا هنگامی که به راه و هدف خود ایمان داشته باشیم، خداوند متعال نیز با ما خواهد بود و کسی نمی تواند در برابر ما مقاومت کند و شک نداشته باشید که پیروزی برای اسلام و مسلمین بسیار نزدیک است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه