English

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

سردار سلیمانی نماد وحدت و مقاومت در بین مسلمانان بود

حجت‌الاسلام یوسف احمدی به نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با دشمنان و تقویت انسجام بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام نماد وحدت و مقاومت بود که دشمنان از او هراس داشتند.

سردار سلیمانی نماد وحدت و مقاومت در بین مسلمانان بود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر نقش تعیین کننده شهید سردار سلیمانی در ایجاد وحدت مسلمانان، گفت: مهمترین نیاز جامعه امروز ما وحدت است که دشمن از آن هراس دارد از این رو بدنبال تفرقه افکنی و توطئه چینی است.

حجت الاسلام احمدی در آیین ضیافت افطاری وحدت و مقاومت با حضور علمای شیعه و سنی در قصرشیرین، افزود: وحدت و همدلی توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند از این رو باید برای تقویت این امر مهم تلاش کنیم.

وی به نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با دشمنان و تقویت انسجام بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام نماد وحدت و مقاومت بود که دشمنان از او هراس داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه هدف از برپایی این مراسم را وحدت بین علمای شیعه و سنی در شهرستان مرزی قصرشیرین دانست و ابزار امیدواری کرد با این صفا و صمیمیت بین مسلمانان اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه