English

امام جمعه سنندج:

نظم، امنیت و آرامش جامعه حاصل خون شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران است

خطیب نمازجمعه این هفته سنندج اظهار کرد: نظم، امنیت و آرامش جامعه حاصل خون شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران است.

نظم، امنیت و آرامش جامعه حاصل خون شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، ماموستا عبدالرحمان خدایی، امام جمعه سنندج در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: نظم، امنیت و آرامش جامعه حاصل خون شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران است.

وی با اشاره به اینکه برای دستیابی به این امنیت در نظام هزینه‌های زیادی را پرداخت کرده ایم، افزود:در این راستا مردم و مسئولان باید با تمام وجود در حفظ این امنیت و آرامش بکوشند.

ماموستا خدایی با ابراز تأسف از خوشحالی دشمنان از وقابع اخیر در داخل کشور تاکید کرد: ایجاد نا آرامی و تخریب اموال عمومی و بیت المال و زیان رساندن به کشور دشمنان نظام اسلامی را خوشحال می‌کند.

وی عنوان کرد: دشمنان در طول تاریخ از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده کرده‌اند و ایجاد ناآرامی و تخریب اموال عمومی کشور در وقایع اخیر دشمنان را در دستیابی به اهدافشان کمک کرده است.

امام جمعه سنندج  در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کسب رزق و روزی حلال بیان کرد: دین اسلام، مسلمانان را به کسب رزق و روزی حلال رهنمود کرده و گرانفروشی و احتکار را حرام شمرده است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه مسلمانان باید در معاملات خود صادق باشند،  یادآور شد: مسلمان نباید به خاطر رونق فروش و جلب توجه دیگران قسم دروغ بخورند چراکه خیر و برکت از روزی آن‌ها دور می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه