English

مشارکت ۱۵۰ محله استان کردستان در طرح مهرواره محله همدل

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: 150 محله کردستان در طرح مهرواره محله همدل مشارکت و همکاری می کنند.

مشارکت 150 محله استان کردستان در طرح مهرواره محله همدل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان  ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی «طرح مهرواره محله همدل» را در سطح کشور اجرا می‌کند، اظهار کرد: براساس اجرای این طرح که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است، همه مردم می‌توانند با حضور فعال خود در این مهرواره شرکت کنند و با همدلی و همراهی مشکلات محله خود را رفع کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: طرح مهرواره محله همدلی در همه استان‌های کشور اجرا می‌شود که براساس این طرح با بررسی مشکلات محلات مشکلات توسط مردم خود مردم رصد و حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: کسانیکه در این مهرواره شرکت می کنند می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره پیامکی 5000175 اپلیکیشن مهرواره محله همدلی را دریافت و مشکلات محله خود را اعلام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بر لزوم همکاری رسانه‌ها در مشارکت حداکثری مردم برای اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: محلاتی که بتوانند مشکلات خود را حل کنند با بررسی و ارزیابی توسط سازمان مرکز جوایزی دریافت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام حاتمیان گفت: نفر اول این طرح 200 میلیون تومان، نفر دوم 100 میلیون تومان و نفر سوم نیز 50 میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

وی بیان کرد: تاکنون 150 محله کردستان در راستای اجرای این طرح ثبت نام کرده‌اند که بیشترین ثبت نام‌ها مربوط به شهرستان‌های قروه ، کامیاران و بیجاربوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه