English

فاطمه نوروزیان:

شمار جان‌باختگان کرونا در هرمزگان پنج برابر شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: مراجعه سرپایی و شناسایی موارد مثبت در استان و پیک کرونا با شیب ملایم رو به افزایش است و در هفته گذشته شمار جانباختگان کرونا در هرمزگان ۵ برابر افزایش یافت.

شمار جان‌باختگان کرونا در هرمزگان پنج برابر شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: هفته گذشته فوتی قطعی ناشی از کرونا در هرمزگان پنج برابر افزایش یافته است، افزود: فوت ناشی از مشکلات تنفسی هم در هفته‌ای که گذشت، سه برابر افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه مراجعه سرپایی و شناسایی موارد مثبت در استان و پیک کرونا با شیب ملایم رو به افزایش است، اظهار کرد:  در ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر بر اثر ابتلای به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۱۴۳ نفر رسید.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: با بستری شدن ۹۶ بیمار جدید، شمار بستری‌ها در استان به ۴۱۵ نفر رسید که ۷۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری اند و حال ۲۱ نفر وخیم است.
وی با اشاره به اینکه شش هزار و ۴۵۰ بیمار کرونایی نیز در منزل قرنطینه هستند، خاطرنشان کرد: شهروندان از ماسک استفاده کنند و از حضور در مراسم  و تجمع‌ها خودداری کنند و مراجعه زود هنگام و حفظ قرنطینه می‌تواند به افراد برای بهبودی کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه