English

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی‌:

کل دولت روحانی با حاج قاسم مشکل دارند/ در مذاکرات برخلاف منافع مردم عمل می‌کنند

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی‌ گفت: کل دولت با حاج قاسم مشکل اساسی دارند و ظریف نماینده دولت و آقای روحانی است

کل دولت روحانی با حاج قاسم مشکل دارند/ در مذاکرات برخلاف منافع مردم عمل می‌کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمود نبویان در گفت‌وگویی زنده با فعالین مجازی آذربایجان‌شرقی در خصوص صوت منتشر شده از محمدجواد ظریف اظهار داشت: کل دولت با حاج قاسم مشکل اساسی دارند و ظریف نماینده دولت و آقای روحانی است و حرف هایی که روحانی زده است را باور نکنید.

وی ادامه داد: ظریف می‌گوید ما با حاج قاسم هم نظر نبودیم و او به ما دستور می‌داد! مثلا در مذاکرات به ما می‌گفت که با لاوروف هم فلان حرف را بزن اما من نمی‌توانستم بگویم که فلان کار را نکنید! حالا شما فکر کنید که همین دولت به گفته یکی از فرماندهان ما در سوریه حاضر نبود موقع حمله داعش به عراق به دولت عراق اسلحه بدهد و می‌گفت اول پول بدهید در حالیکه عراق در حال تسخیر به دست داعش بود.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی‌با بیان اینکه حاج قاسم برای تامین امنیت ایران در میدان بود، گفت: اگر حاج قاسم نبود امروز باید پوتین داعش‌ها را واکس می‌زدیم، در حالی که کل منطقه در تسخیر حملات تروریستی است امنیت کشورمان به خاطر حاج قاسم و استراتژی جمهوری اسلامی‌است که جنگ را به خارج از کشور برده است.

وی افزود: ظریف می‌خواهد بگوید شهید سلیمانی ساده لوح است و پوتین ما را به جنگ سوریه کشاند در حالیکه ما به حرف سیدحسن نصرالله و حاج قاسم و معاونانش که صادق هستند اعتماد داریم و می‌دانیم که حاج قاسم پوتین را متقاعد کرد.

نبویان با اشاره به سخنان ظریف در خصوص پروازهای ایران به سوریه عنوان کرد: ظریف می‌گوید بعد از سخنان کری با آخوندی و رئیس هواپیمایی هما حرف زدم که چرا میزان پروازها افزایش داشته است، حتی اگر سخنان ظریف درست باشد چرا ظریف ناراحت از پروازهای سوریه است؟ ظریف حاضر است همه کاری به خاطر حرف‌های جان کری بکند.

وی در خصوص تفکرات ظریف گفت: تفکر ظریف این است که آمریکا کدخدا و همه کاره جهان است و ما نمی‌توانیم در مقابلش کاری کنیم در حالی که حاج قاسم در سوریه و عراق آمریکا را شکست داد و نشان داد که آمریکا شکست ناپذیر نیست و اینها با همین موضوع مشکل دارند.

نماینده مردم تهران با اشاره به سخنان روحانی در خصوص دستگیری کسانی که این فایل صوتی را به شبکه‌های بیگانه داده‌اند یادآور شد: اولا که مامن این افراد مرکز بررسی‌های استراتژیک است و این افراد را ابتدا دستگیر کنید و سپس آقای ظریف را دستگیر کنید که چرا باید چنین سخنانی علیه حاج قاسم بگوید، اینها حرف ساده نیستند بلکه تفکرات این دولت است.

وی با بیان اینکه در مذاکرات برخلاف منافع مردم عمل می‌کند، یادآور شد: مجلس تصویب کرده که تحریم‌ها یکجا برداشته شود اما دولت به آمریکا می‌گوید که تحریم‌ها را گام به گام بردار، آمریکا هم تحریم فروش نفت را برداشته و تحریم بانکی را برنمی‌دارد یعنی می‌توانیم نفت بفروشیم اما نمی‌توانیم پولش را بگیریم.

نبویان در پایان تاکید کرد: دولت در حال مذاکره برای تحریم‌های هسته‌ای است در حالی که بانک مرکزی ما را ذیل عنوان تروریسم تحریم کرده‌اند، یعنی با برداشتن تحریم‌های هسته‌ای هم هیچ مشکلی حل نخواهد شد زیرا تحریم‌های اساسی ذیل تروریسم و حقوق بشر و … است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه