English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

واگذاری ۶۰۲ انشعاب رایگان گاز به مددجویان کمیته امداد در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از واگذاری 602 مورد انشعاب رایگان گازطبیعی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان اصفهان در سال گذشته خبر داد.

واگذاری 602 انشعاب رایگان گاز به مددجویان کمیته امداد در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی اظهار کرد: سال گذشته تعداد 602 انشعاب رایگان گاز در این استان اهدا شد که از این تعداد 103 مورد به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و 85 مورد هم به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده است.

وی افزود: همچنین سال گذشته324 انشعاب رایگان در اختیار خانواده معظم شهداء، اسراء، مفقود الاثر و جانبازان و رزمندگان قرار گرفت و 90 بخشودگی نیز شامل مساجد، حسینیه ها و مدارس خیرساز گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره‌مند نشدند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان استفاده کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بر اساس قانون، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی همانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و... با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند برای یکبار از اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

سید مصطفی علوی در پایان، اظهار داشت: هم استانی‌های گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت به آدرسwww.nigc-isfahan.ir  و با شماره 38132 و تلفن 1594 برای دریافت خدمات الکترونیک شرکت گاز استان اصفهان تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی