English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد

واگذاری ۱۰۳۹ انشعاب رایگان گاز در سال گذشته در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از واگذاری 1039انشعاب گاز رایگان به جانبازان سرافراز، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی در سال گذشته در اصفهان خبر داد.

واگذاری 1039 انشعاب رایگان گاز در سال گذشته در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی گفت: شرکت گاز استان اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی خود تعداد1039 انشعاب گاز درسال 97 به جانبازان، مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی،  مساجد و اماکن مذهبی واگذار کرده است.

وی با بیان اینکه خدمات حمایتی در راستای تلاش برای توانمند شدن خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود، ادامه داد: سال گذشته، تعداد 413 انشعاب رایگان گاز طبیعی به خانواده های شهدا، اسراء، مفقودالاثرها و جانبازان بالای 25درصد  با هزینه ی بخشودگی 939میلیون ریال تخصیص داده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: مددجویان تحت پوشش در صورتیکه تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده اند، می توانند پس از دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به شرکت گاز در زمان اشتراک پذیری، از این امتیاز استفاده کنند.

علوی گفت: در سال گذشته 233مددجوی کمیته امداد و306 مددجوی بهزیستی در سطح استان از معافیت هزینه انشعاب برخوردار شدند که هزینه ای این انشعابات بالغ بریک میلیارد و 137میلیون ریال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: همچنین در راستای این طرح بخشودگی؛ امکان برخورداری تعداد قابل توجهی مشترک مانند مساجد ، حسینیه ها و اماکن مذهبی با هزینه 726میلیون ریال از گازطبیعی در این استان فراهم شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه