English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

پرداخت بموقع گازبهاء و رعایت نکات ایمنی/ تمامی مبلغ گازبها مستقیما به خزانه دولت واریز می گردد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت:گاز بها به هیچ وجه قابل بخشش نیست و بایستی به موقع پرداخت گردد.

پرداخت بموقع گازبهاء و رعایت نکات ایمنی/ تمامی مبلغ گازبها مستقیما به خزانه دولت واریز می گردد

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علوی در دیدار با فرماندار و نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمامی مبلغ گازبهاء و هزینه های خدمات گازرسانی مستقیماً به خزانه دولت واریز می گردد، تاکید کرد: گازبهاء به هیچ وجه قابل بخشش نیست و بایستی بموقع پرداخت گردد.

وی با اشاره به اینکه تمامی مبلغ گازبهاء و هزینه های خدمات گازرسانی مستقیما به خزانه دولت واریز می گردد و شرکت گاز استان اصفهان به صورت مستقل منبع درآمدی نداشته و نقدینگی آن برحسب وصول مطالباتش تعیین می شود گفت: استمرار و توسعه خدمات گازرسانی در گروی پرداخت به موقع گازبهاء و تسویه بدهی های معوق بویژه در بخش صنعتی است.

علوی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 87 هزار مشترک در شهرستان فلاورجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و امیدواریم مشترکین عزیز با رعایت اصول ایمنی و اصلاح الگوی مصرف و پرداخت بموقع گاز بهاء قدردان این نعمت الهی باشند.

شرکت گاز اصفهان

وی با اشاره به اینکه تمامی مبلغ گازبهاء و هزینه های خدمات گازرسانی مستقیماً به خزانه دولت واریز می گردد و شرکت گاز استان اصفهان به صورت مستقل منبع درآمدی نداشته و نقدینگی آن برحسب وصول مطالباتش تعیین می شود گفت: استمرار و توسعه خدمات گازرسانی در گروی پرداخت به موقع گازبهاء و تسویه بدهی های معوق بویژه در بخش صنعتی است.

علوی تصریح کرد: مساعدت شرکت گاز با مشترکین خود در زمینه وصول مطالبات قابل توجه است و تاکنون گاز هیچ منزل مسکونی یا واحد صنعتی بدون هماهنگی و خارج از چارچوب قانونی قطع نشده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در راستای نگهداری از شبکه های گازرسانی با توجه به اهمیت ایمنی در حوزه گاز، جلوگیری از دستکاری و تخریب کنتورها که از مسائل  بسیار مهم این شرکت است، نقش فرمانداری برای پیشگیری و فرهنگ سازی استفاده صحیح از منابع اجتناب ناپذیر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی