English

رئیسی در تبریز:

واکسیناسیون بیش از ۹۰ درصد کادر بهداشت و درمان /همه سالمندان بالای ۸۰ سال تا هفته آینده علیه کرونا واکسینه می‌شوند

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در فاز اول واکسیناسیون علیه بیماری کرونا ، بیش از 90 درصد از کادر بهداشت و درمان واکسینه شدند.

واکسیناسیون بیش از 90 درصد کادر بهداشت و درمان /همه سالمندان بالای ۸۰ سال تا هفته آینده علیه کرونا واکسینه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علیرضا رئیسی  در حاشیه مراسم آغاز واکسیناسیون عمومی کرونا در تبریز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: انتظار داریم تا آخر این هفته آمار واکسیناسیون کرونا در کشور از مرز یک میلیون نفر عبور کند.

وی با اشاره به دومین مرحله واکسیناسیون کرونا گفت: در فاز دوم که امروز در تبریز آغاز شد در گام اول برای افراد بالای 80 سال واکسن تزریق می شود و در گام های بعدی 75 تا 80 سال نیز واکسینه خواهند شد.
 
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: پیش بینی می شود تا دوشنبه هفته آینده گام اول فاز دوم واکسیناسیون که سالمندان 80 سال به بالاست تمام شود.
رییسی همچنین تاکید کرد: مراجعه حضوری برای ثبت نام واکسیناسون وجود ندارد و تمامی مراحل انجام واکسیناسیون رایگان است.
 
وی با اشاره به اینکه سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که بیش از 200 میلیون دز واکسن تقلبی در دنیا وجود دارد افزود: اگر واکسنی به صورت پولی به مردم پیشنهاد شود، دقت کنند که این واکسن غیر از نظام شبکه است و احتمال تقلبی بودن آن بالاست.
 
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان گفت: هفته آینده از سامانه که در آن آخرین اطلاعات واکسیناسیون کشور وجود دارد رونمایی می شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه