English

تسریع در رفع موانع موجود در راه اندازی پروژه نیروگاه کلاس اف هنگام

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس، با تاکید بر رفع هر چه سریع تر موانع موجود در راه اندازی نیروگاه کلاس اف هنگام گفت: این نیروگاه با توجه به تکنولوژی خاصی که در آن به کار رفته است فارغ از اینکه در موقعیت جغرافیایی استان واقع گردیده است به عنوان یک افتخار ملی برای همه مردم شناخته شده است.

تسریع در رفع موانع موجود در راه اندازی پروژه نیروگاه کلاس اف هنگام

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  صبح امروز نشستی درخصوص تامین سوخت گاز طبیعی مورد نیاز نیروگاه هنگام (کلاس اف) برگزار و اقدامات لازم جهت مجوز اجرای انشعاب و تزریق گاز به خط لوله گازرسانی نیروگاه برای بهره برداری واحد اول نیروگاه کلاس F هنگام در شرایط پیک بار ۱۴۰۰ صورت پذیرفت.

این جلسه با حضور احمد مرادی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس، نصراللهی مجری طرح های نیروگاهی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی کشور، حمزوی مدیرعامل گاز استان هرمزگان، مهرانی مدیرعامل شرکت تولید برق استان و مدیران منطقه ۶ گاز در محل نیروگاه هنگام برگزار شد.

مرادی با تاکید بر رفع هر چه سریع تر موانع موجود در راه اندازی نیروگاه کلاس اف هنگام گفت: این نیروگاه با توجه به تکنولوژی خاصی که در آن به کار رفته است فارغ از اینکه در موقعیت جغرافیایی استان واقع گردیده است به عنوان یک افتخار ملی برای همه مردم شناخته شده است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان لزوم اقدامات در جهت تسهیل در مشکل سوخت رسانی به نیروگاه ادامه داد: در جلسات کمیسیون انرژی مجلس نگرانی درخصوص میزان تولید برق در کشور وجود دارد و همه ما وظیفه داریم با رفع این موانع به تولید استان کمک کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه