English

محمدصادق معتمدیان:

مهمترین ماموریت ما، تثبیت وضع موجود اقتصادی استان خراسان رضوی می باشد

استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: با هدف تحقق شعار سال به معاونت‌ها و مدیران ارشد استان ماموریت داده شده است موانع استان را شناسایی و اعلام کنند و فرایند‌ها باید روان سازی و بسیاری از مشکلات حل شود.

مهمترین ماموریت ما، تثبیت وضع موجود اقتصادی استان خراسان رضوی می باشد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در نخستین جلسه ستاد سیاستگذاری تحقق شعار سال اعلام کرد: تثبیت وضع موجود اقتصادی استان به عنوان مهمترین برنامه سال”تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها” است و تثبیت وضع موجود اقتصادی استان مهمترین ماموریت می باشد و برای اقدامات اجرایی و عملیاتی عزم جدی داریم و به دنبال حل مشکلات مردم هستیم.

محمدصادق معتمدیان در جلسه ای با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه امام رضا (ع)، رئیس کل دادگستری و مدیران ارشد استان در دفتر استاندار برگزار شد ادامه داد: سال‌ها است که مقام معظم رهبری عناوین اقتصادی برای شعار سال مشخص می‌کنند که نشان دهنده آن است، در حوزه اقتصاد مشکل داریم.

وی گفت: تثبیت وضع موجود اقتصادی خراسان رضوی مهم‌ترین ماموریت در شرایط فعلی است و سیستم‌های کارشناس محوری که به جای مدیر تصمیم می‌گیرند باید اصلاح شود.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: پارسال در بخش‎های اقتصادی ورود و اقداماتی را شروع کردیم و امسال این حرکت را ادامه خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران در برابر مسئولیتی که دارند باید پاسخگو باشند، گفت: گاهی سیستم‌های کارشناس محوری داریم که به جای مدیر تصمیم می‌گیرند و این موارد باید اصلاح شود.

معتمدیان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری "موانع در مقررات، افراد، مدیریت‌ها و سلیقه‌ها" را به عنوان موانع عرصه تولید نام بردند، افزود: با هدف دستیابی به این مهم و تحقق شعار سال ، به معاونت‌ها و مدیران ارشد استان ماموریت داده شده است موانع استان را شناسایی و اعلام کنند و با انتقاد از وجود موانع خود ساخته، در این زمینه فرایند‌ها باید روان سازی و بسیاری از مشکلات حل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه