English

علی رئوفی مطرح کرد؛

خودداری از برپایی مراسم افطاری دسته جمعی در ایام کرونا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مومنان روزه دار برای حفظ جان خود وهمنوعان از برپایی مراسم افطاری دسته جمعی در ایام کرونا خودداری کنند.

خودداری از برپایی مراسم افطاری دسته جمعی در ایام کرونا

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی آمار مبتلایان به ویروس جهش یافته کرونا و خطر شیوع ویروس خطرناک انگلیسی و هندی، از عموم مردم شریف استان درخواست می شود از هرگونه تجمع، دورهمی خانوادگی و دادن افطاری مستحبی اکیدا خودداری کنند.
وی عنوان کرد: مومنان روزه دار باتوجه به وضعیت قرمز اغلب مناطق استان برای نجات جان خود و آسیب نرسیدن به همنوعان از برپایی سفره افطار پرهیز کنند.
رئوفی تصریح کرد: مومنان روزه دار با توجه به شرایط کرونایی نذورات ماه رمضان خود را در قالب بسته های معیشتی و مومنانه بین اقشار نیازمند و بی بضاعت جامعه توزیع کنند که با اجر و قرب بالایی همراه است.
جانشین رئیس ستاد مبارزه با کرونا استان هرمزگان، تصریح کرد: دورهمی های خانوادگی، حضور در تجمعات و مجالس عروسی و عزا و رستوران ها که از مهم ترین عوامل انتشار گسترده ویروس کرونا در کشور و هرمزگان تبدیل شده است و باید از حضور در این مراسمات و مکان ها پرهیز کرد.
این مسوول بیان داشت: مردم از حضور در فضاهای سربسته و شلوغ جدا پرهیز کنند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری که نقش بسزایی در کاهش ابتلا ویروس کرونا دارد را مورد اهتمام ویژه قرار دهند.
وی در پایان افزود: مردم از سفرهای درون استانی و تردد به روستاها نیز اجتناب کنند تا از وقوع روزهای سیاه کرونایی در هرمزگان پیشگیری شود و در این رابطه به هشدارهای دانشگاه علوم پزشکی توجه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی