English

استاندار کرمانشاه انتقاد کرد:

شهرداری، آرامستانها و ورزش و جوانان رعایت پروتکل ها را جدی بگیرید

هوشنگ بازوند با بیان اینکه کرمانشاه روزهای مرگباری پشت سر می گذراند، گفت:ضرورت دارد همه مدیران و دستگاه ها با همکاری مردم با جدیت بیشتری برای کنترل این بحران پای کار بیایند.

شهرداری، آرامستانها و ورزش و جوانان رعایت پروتکل ها را جدی بگیرید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا کرمانشاه با اشاره به گرفتار شدن کرمانشاه در موج چهارم کرونا گفت: برای مدیریت این بحران و مدیریت اوضاع فعلی برگزاری جلسات ستاد مدیریت کرونا بصورت روزانه برگزار می شود.

وی با تاکید بر مشارکت تمام مدیران در کنترل این بحران، گفت: هیچ مدیری حق ندارد زمانی که وظیفه ای به او محول شد بگوید نمی شود یا نمی توان این کار را انجام داد، چرا که وقتی مسئولیتی قبول می کنیم باید آن را به سرانجام برسانیم و نمی توانیم با گفتن یک کلمه که نمی شود، یا مردم رعایت نمی کنند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرد.

بازوند به افزایش آمار فوتی های استان اشاره کرد وافزود: در حال حاضر تقریبا هر 2.5 ساعت یک نفر از عزیزانمان را در استان از دست می دهیم و باید در مقابل از دست رفتن جان این افراد در پیشگاه خدا و مردم پاسخگو باشیم.

وی با بیان اینکه کرمانشاه هفته ای مرگبار را پشت سرگذاشته، گفت: با وضع فعلی این احتمال وجود دارد که هفته های مرگبارتری در راه داشته باشیم و تمام مدیران در این وضع مسئولند.

بازوند گفت: متاسفانه برخی مدیران هستند که نه تنها پای کار نیامده‌اند بلکه خودشان هم پروتکل ها را رعایت نمی کنند و با توجه به دستورالعمل های قرارگاه مبارزه با کرونا از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می خواهیم محافظه کاری را کار گذاشته و هر مدیری که در زمینه رعایت پروتکل ها کوتاهی و خطا کرده را به دادستان معرفی کند.

استاندار کرمانشاه با انتقاد از عملکرد مسئول آرامستانهای کرمانشاه، شهردار کرمانشاه و مدیرکل ورزش و جوانان در بحث اجرای پروتکل ها، از معاونت بهداشتی دانشگاه خواست تا این مدیران را به دادستانی معرفی کند.

وی افزود: همچنین از معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استانداری می خواهم این مدیران را جداگانه به دادگاه تخلفات اداری معرفی کرده و به وزارتخانه متبوع هر مدیر هم گزارش داده شود.

بازوند در ادامه بر همکاری مردم هم تاکید کرد وافزود: زمانی کارهای ما نتیجه بخش است که مردم هم همکاری داشته باشند و همانطور که از مسئولین می خواهیم پای کار بیایند، از مردم هم انتظار داریم همکاری کرده و با دقت بیشتری پروتکل ها را رعایت کنند و بدانند تمام این اقدامات برای حفظ سلامت و جان آنهاست.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: عدم همکاری برخی افراد دلیل نمی شود که همه بی تفاوت باشیم و کاری نکنیم و بگوییم مردم رعایت نمی کنند. مدیران باید با جدیت بیشتری در بحث اجرای پروتکل ها ورود کنند.

این مسئول با انتقاد شدید از عملکرد مسئول آرامستان های کرمانشاه گفت: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل ها در این اماکن به حدود 10 تا 15 رسیده و باید مدیران مجموعه اقدامات جدی تری انجام دهند و اگر لازم است با نیروی انتظامی قرارداد بسته و درخواست همکاری کنند.

وی به نابسامانی وضعیت دستفروشان شهر هم اشاره کرد و افزود: رسیدگی به این موضوع هم در حیطه وظایف شهرداری است. ما نمی گوییم معیشت و زندگی مردم را تعطیل کنید اما می توانید میان دستفروشان ماسک توزیع کرده و یا با صحبت کردن و اقناع سازی آنها را نسبت به خطرات کرونا آگاه کرد، وگرنه اینکه بنشینیم و بگوییم رعایت نمی کنند که نمی شود مدیریت.

استاندار کرمانشاه در ادامه از واریز پنج میلیارد تومان اعتبار از محل وزارت نفت به حساب دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جهت خرید تجهیزات و دستگاه های اکسیژن ساز خبر داد.

بازوند بر اجرای پررنگ تر طرح شهید حاج قاسم سلیمانی هم تاکید کرد وافزود: این طرح شروع قوی داشت و انتظار داریم با همین قدرت همچنان ادامه دهد، چرا که مردم در این طرح همکاری بیشتری دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه