English

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

شمار بستری های کرونا در کرمانشاه امروز از مرز ۵۰۰ نفر گذشت/ شهرداری کرمانشاه بر عملکرد پرسنلش بیشتر نظارت کند

ابراهیم شکیبا در جلسه هماهنگی مقابله با کرونا در شهرداری کرمانشاه با هشدار نسبت به شیوع همه گیر ویروس در سطح استان، گفت:امسال واکسن کرونا به شرط تولید هم به هیچ عنوان وارد ایران نخواهد شد.

شمار بستری های کرونا در کرمانشاه امروز از مرز ۵۰۰ نفر گذشت/ شهرداری کرمانشاه بر عملکرد پرسنلش بیشتر نظارت کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این جلسه با تاکید بر اینکه عوارض ناشی از ابتلا به کرونا در کرمانشاه بسیار وسیع است، ابراز داشت: واقع امر این است که وضعیت کرونا در سطح استان کرمانشاه بسیار وخیم است و بیمارستان ها و مراکز درمانی استان مملو از مبتلایان به کرونا است.

شکیبا مهم ترین عامل جلوگیری از ابتلا به کرونا را پیشگیری و رعایت پروتکل های واقعی بهداشت از سوی مردم است، خاطرنشان ساخت: در شرایط خطرناک کنونی شیوع ویروس کرونا، مرکز عم می شهری در حال حاضر به یکی از کانون های اصلی انتقال ویروس مبدل شده اند.

وی با هشدار نسبت به مراکز بازار روز، میادین میوه و تره بار، آرامستان ها نسبت به اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده محکم تر در رعایت موازین بهداشت و زدن ماسک برای پرسنل، تاکید کرد: در حال حاضر میانگین مبتلایان و فوتی های قطعی به کرونا در کرمانشاه از سطح کشور پایین تر است و می طلبد که سایر مراکز فعال شهری وسایل حمل و نقل عمومی سطح شهر با شدت بیشتری در ارائه خدمت به مردم اقدام کنند.

شکیبا با بیان این مطلب که بر اساس آمار میانگین ابتلا به کرونا به جوانان و کودکان نیز رسیده است، خاطرنشان ساخت: انتظار می رود که پرسنل خدوم شهرداری کرمانشاه در امر رعایت موارد پیشگیرانه پیشرو باشند تا مردم نیز پیرو عملکرد آنها باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه