English

ذخیره آب سد‌های هرمزگان رو به پایان است/ مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: به دلیل کاهش میزان بارندگی در هرمزگان اکنون ۸۵ درصد از ظرفیت سد ۱۰۰ میلیون متر مکعبی شمیل و نیان و ۶۵ درصد از ظرفیت سد ۲۴۰ میلیون متر مکعبی استقلال میناب خالی است و به شدت نگران تامین آب شرب مورد نیاز مردم استان هستیم.

ذخیره آب سد‌های هرمزگان رو به پایان است/ مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جمشید عیدانی، سرپرست شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: به دلیل کاهش میزان بارندگی در هرمزگان اکنون ۸۵ درصد از ظرفیت سد ۱۰۰ میلیون متر مکعبی شمیل و نیان و ۶۵ درصد از ظرفیت سد ۲۴۰ میلیون متر مکعبی استقلال میناب خالی است و به شدت نگران تامین آب شرب مورد نیاز مردم استان هستیم.

عیدانی با بیان اینکه سد ‌های شمیل و نیان و استقلال میناب ۳۵ درصد از آب مورد نیاز استان را تامین می‌کنند، افزود: مردم صرفه جویی و مدیریت مصرف آب را در دستور کار خود قرار دهند تا تابستان بدون دغدغه‌ای را سپری کنیم.جمشید عیدانی، سرپرست شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: به دلیل کاهش میزان بارندگی در هرمزگان اکنون ۸۵ درصد از ظرفیت سد ۱۰۰ میلیون متر مکعبی شمیل و نیان و ۶۵ درصد از ظرفیت سد ۲۴۰ میلیون متر مکعبی استقلال میناب خالی است و به شدت نگران تامین آب شرب مورد نیاز مردم استان هستیم.

عیدانی با بیان اینکه سد‌های شمیل و نیان و استقلال میناب ۳۵ درصد از آب مورد نیاز استان را تامین می‌کنند، افزود: مردم صرفه جویی و مدیریت مصرف آب را در دستور کار خود قرار دهند تا تابستان بدون دغدغه‌ای را سپری کنیم.

سعید رنجبر، مدیرکل هواشناسی هرمزگان نیز گفت: از ابتدای سال زراعی تاکنون فقط ۱۲ میلی متر باران در استان باریده که ۹۵ درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته است.

رنجبر افزود: کاهش بارندگی در استان طی ۳۸ سال گذشته بی سابقه بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه