English

استاندار مازندران تأکید کرد:

در جریان رفع موانع تولید و پشتیبانی از آن همه دارای رسالت هستیم

استاندار مازندران گفت: در جریان رفع موانع تولید و پشتیبانی از آن همه دارای رسالت هستیم و در یک سنگر قرار داریم.

در جریان رفع موانع تولید و پشتیبانی از آن همه دارای رسالت هستیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد حسین زادگان در نخستین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در سال 1400 در راستای عملیاتی نمودن شعار سال مقام معظم رهبری؛ " تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها " برگزار شد، با اشاره به این که مقام معظم رهبری؛ حکیمانه، ابعاد شعار سال را در بیانات نوروزی بیان فرمودند، اظهار داشت: درصدد هستیم تا برنامه مشخصی که سال گذشته با تعیین و هدف گذاری اولویت ها منجر به دستاوردهایی نظیر راه اندازی واحدهای راکد تولیدی، حوزه کشاورزی خصوصاً زراعت چوب و کشت و صنعت، افزایش صادرات و صنعت و دیگر بخش ها آن هم در شرایط سخت کرونایی با همراهی دستگاه های دولتی و فعالیت بیش از پیش بخش خصوصی در راستای افزایش تولید و صادرات و بهره گیری از ظرفیت بازارهای هدف بویژه همسایگان شمالی و فرصت ایجاد شده اتحادیه اوراسیا دنبال کنیم.

وی ادامه داد: بخش هایی که سال گذشته خوب کار شده است باید حفظ و تقویت شود و در بخش هایی هم که نیاز به بازنگری دارد، مصادیق آن برای پیگیری تعیین شده است.

استاندار مازندران با بیان به این که در جریان رفع موانع تولید و پشتیبانی از آن همه دارای رسالت هستیم و در یک سنگر قرار داریم، گفت: در همین راستا برخی مشکلات و موانع مرتبط با امور کلان و ملی است که باید منعکس و پیگیری شود اما برای تحقق شعار سال و افزایش تولید باید صنایع و واحدهای تولیدی نیز به طور مشخص و مجزا، مصادیق موانع و زمینه های اعتلای آن حوزه را شناسایی و اعلام کنند.

وی با اشاره به این که در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی غالبا خوب عمل شده است، افزود: در حوزه تسهیل امور تولید نیز بسیار ورود کردیم و با مصوبات این ستاد از تولید و صنعت؛ مانع زدایی کردیم، اما انتظار ما بدلیل ظرفیت های خالی و مزیت های استان بیشتر است.

حسین زادگان با بیان این که به طور مثال آسیبی که به دلیل بحران کرونا به بخش گردشگری وارد شد بسیار زیاد و اثرگذار بود، تصریح کرد: باید مشکلات این بخش و دیگر بخش های آسیب دیده برای پشتیبانی و مانع زدایی مشخص شود.

وی با بیان این که در جریان خروج واحدهای تملیک شده از تملک بانک ها به صورت مصداقی توفیق داشتیم، عنوان کرد: مسائل و مشکلات و زمینه های نقش آفرینی بخش های اثرگذار که می توانند در مسیر شکوفایی اقتصاد استان نقش ایفا نمایند مصداقی تعیین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه