English

با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران صورت گرفت؛

توزیع ۱۸ سری جهیزیه نوعروسان در چالوس

با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران و فرمانده سپاه ناحیه چالوس و برخی مسئولان، 18 سری جهیزیه نوعروسان در چالوس توزیع شد.

توزیع 18 سری جهیزیه نوعروسان در چالوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار سیاوش مسلمی در این مراسم اظهار داشت: با همکاری و مساعدت و با تعامل خیرین عزیز ما در شهرستان و با همت و تلاش سپاه ناحیه چالوس امروز شاهد توزیع 18 سری جهیزیه نوعروسان در شهرستان چالوس هستیم.

وی ادامه داد: همچنین در همین راستا در ایام نیمه شعبان نیز تعداد 22 سری جهیزیه ویژه نوعروسان که شامل 18 قلم کالا است، توزیع شد.

سپاه چالوس

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: مجموع اعتباراتی که در این دو مرحله به دست نیازمندان رسید حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه شد که با کمک خیرین و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه این اقلام تهیه شد و به دست نیازمندان رسید.

وی با بیان اینکه از خیرین و مجموعه دغدغه مندان انقلاب اسلامی که زحمت کوتاهی های برخی از مسئولانی که باید به فکر مردم عزیز ما باشند تشکر و قدردانی می کنیم، گفت: مردمی که سرمایه های این نظام هستند و مسئولان باید کمک کنند تا مشکلات اقتصادی مردم کم شود.

سپاه چالوس

سردار مسلمی افزود: امروز همان طوری که در دفاع مقدس مردم عزیز ما، آن قشر دغدغه مند انقلابیِ دل در گرو انقلاب داشتند و در صحنه های مختلف کمک کردند تا مشکلات در حوزه اقتصادی را هم درون و هم در جبهه حل کنند و فرزندان خود را به جبهه ها اعزام کردند و با پشتیبانی های مادی و معنوی مشکلات را حل کردند امروز نیز همان صحنه ها را خلق کردند و در جاهایی که نیاز به حضورشان بود این چنین به نیازمندان واقعی کمک می کنند.

وی تأکید کرد: انتظار ما از برخی مسئولان عزیز است تا به هوش و به گوش باشند و چشم و گوش خودشان را باز کنند و بیشتر به این مردم نیازمند رسیدگی کنند زیرا اینها سرمایه های اصلی این نظام هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه