English

مدیر اجرایی نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد؛

یکی از با کیفیت ترین جشنواره های استانی را برگزار کردیم

مدیر اجرایی نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد عنوان کرد: یکی از با کیفیت ترین جشنواره های استانی را به گفته داوران این جشنواره و اهالی سینما در قالب جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد برگزار کردیم.

یکی از با کیفیت ترین جشنواره های استانی را برگزار کردیم

محمد توکلی مدیر اجرایی نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد، در خصوص ضرورت و اهمیت برگزاری جشنواره های هنری به ویژه جشنواره فیلم کوتاه ساباط یزد، بیان کرد: یکی از با کیفیت ترین جشنواره های استانی را به گفته داوران و اهالی سینما در قالب جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد برگزار کردیم.

توکلی معتقد است: هنر، به ویژه سینما برای حزب یا گروه خاصی نیست، هنر برای همدلی و نزدیک شدن انسان ها، خارج از هر جناح و گروهی است.

وی به تجربیاتش در برگزاری این رویداد هنری در یزد اشاره کرد و گفت: در برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد طی دوسالی که زمان گذشت تا به اختتامیه رسید، تعداد محدودی از مدیران و مسئولان استان در برگزاری آن ما را حمایت کردند ولی تعدادی از مدیران هم بودند که علی رغم شعارهایی که در مجالس و محافل می دهند، حمایت نکردند.

توکلی بیان کرد: امیدوارم این اولین و آخرین دوره جشنواره ساباط یزد نباشد و از طرف مسئولان مورد حمایت بیشتر قرار گیرد.

مدیر اجرایی این جشنواره اظهار داشت: بسیاری از شهرهای کوچک دنیا با برگزاری همین جشنواره ها در دنیا شناخته شدند همچون کن که بخاطره جشنواره فیلم کن شناخته شد بنابراین یزد با پتانسیل ثبت جهانی قطعا این ظرفیت را دارد که چنین جشنواره هایی در سطح بین الملل شناخته و پرآوازه شود.

گفتنی است: محمد توکلی هنرمند هم استانی، تا کنون نزدیک به ۲۰۰ تهیه کنندگی و اجرا در بخش فیلم کوتاه و تئاتر داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه