English

ناظر گمرکات مازندران خبر داد:

صادرات بیش از ۴۱۸ هزار تن کالا به کشورهای اوراسیا از مازندران

ناظر گمرکات مازندران از صادرات 418 هزار و 686 تن انواع کالا از گمرکات استان مازندران به کشورهای اورآسیا خبر داد.

صادرات بیش از 418 هزار تن کالا به کشورهای اوراسیا از مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی یوسفی منش با اعلام این خبر اظهار داشت: طی سال 99 بیش از یک میلیون و 774 هزارتن کالا به ارزش 324 میلیون و 118 هزار دلار بین ایران و کشورهای حوزه اتحادیه اقتصادی آسیا از طریق گمرکات مازندران، کالای تجاری مبادله شد.

وی ادامه داد: همچنین در همین مدت 418 هزار و 686 تن انواع کالا از گمرکات استان مازندران به کشورهای  اورآسیا صادر شد که شامل فرآورده های لبنی، مواد پلاستیکی، سیمان و مواد معدنی، ماهی، چوب و تخته، گل و گیاه، آهن آلات و... به ارزش 37 میلیون و 671 هزار دلار بوده است که نسبت به سال 98 از نظر ارزشی رشد 14 درصدی را نشان می دهد.

ناظر گمرکات استان مازندران گفت: همچنین 935 هزار و359 تن انواع کالا شامل غلات، چربی ها و روغن ها، چوب، کاغذ و مقوا، ماشین آلات و... به ارزش 286 میلیون و 445 هزار دلار از کشوره حوزه اتحادیه اورآسیا از طریق گمرکات مازندران وارد کشور شده است.

وی با بیان اینکه کشورهای اوراسیا شامل روسیه، قزاقستان، ارمنستان، قرقیزستان و بلاروس است، تصریح کرد: موافقتنامه موقت تجاری ایران و اتحادیه اقتصادی اورآسیا از ۵ آبان ۱۳۹۸ اجرایی و تخفیفات تعرفه ای نیز در حوزه صادرات و واردات اعمال شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه