English

کمال‌الدین میرجعفریان:

در صورت برداشته شدن موانع، ۴۰ تا ۵۰ درصد طرحهای نیمه تمام استان به سرانجام خواهد رسید

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: موانع مسیر اجرای هر یک از طرحهای نیمه تمام شناسایی و تجمیع شده و به دستگاه‌های اجرایی و فرمانداریهای هر یک از شهرستانهای محل اجرا ابلاغ شده است.

در صورت برداشته شدن موانع، ۴۰ تا ۵۰ درصد طرحهای نیمه تمام استان به سرانجام خواهد رسید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی،  کمال‌الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: با عنایت به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص نامگذاری امسال، نقشه راه مشخص شده است و در صورت برداشتن موانع از مسیر راه، ۴۰ تا ۵۰ درصد طرحهای نیمه تمام به سرانجام می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: اگر فقط مشکلات ۳۰ درصد از طرح‌های نیمه تمام رفع شود و به نتیجه برسد بهتر از آن است که طرحهای نیمه تمام چند سال باقی بماند و هزینه های بسیار برای نگهداری از آنها به دولت تحمیل شود.

وی در مورد ارزیابی این موانع گفت: موانع مسیر اجرای هر یک از طرحهای نیمه تمام شناسایی و تجمیع شده و به دستگاه‌های اجرایی و فرمانداریهای هر یک از شهرستانهای محل اجرا ابلاغ شده است.

میرجعفریان تصریح کرد: در تعطیلات نوروز امسال به همراه استاندار خراسان رضوی، پنج شهرستان، ۱۹ شهر و ۲۵ روستا مورد بازدید قرار گرفت که نتیجه این بازدیدها ارایه مصوباتی برای رفع مشکلات و توسعه هر یک از شهرستانها بود.

وی بیان کرد: با نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، نقشه راه مشخص شده و همه دستگاه های اجرایی با روحیه جهادی و پیگیری های مضاعف عمل خواهند کرد تا شاهد ارتقای بیشتر شاخص های بهره مندی استان در تمامی شهرستانها باشیم.

میر جعفریان در خصوص سفر اخیر معاون اول رییس جمهور خاطر نشان کرد: در سفر معاون اول رییس جمهوری به این استان هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به طرحهای نیمه تمام دو بخش حمل و نقل و آب و فاضلاب استان اختصاص یافت که باید دستگاه های اجرایی پیگیری های لازم را برای جذب این اعتبارات داشته باشند و امیدواریم با اعتباراتی که از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی در سال جاری برای طرحهای نیمه تمام اختصاص می یابد، شاهد تسریع در اجرای آنها باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه