English

سید کمال الدین میرجعفریان:

دریافت مجوز فعالیت برای ۳۰ طرح تولیدی، از کمیسیون قانون هوای پاک

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: این متقاضیان در طرح های تولیدی خراسان رضوی، از کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک استان مجوز خود را دریافت نمودند.

دریافت مجوز فعالیت برای ۳۰ طرح تولیدی، از کمیسیون قانون هوای پاک

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سید کمال الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: متقاضیان ۳۰ طرح تولیدی در زمینه‌های صنعتی و کشاورزی در شهرستان‌های مختلف خراسان رضوی از کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک استان، مجوز فعالیت و استقرار در محل مورد نظر را دریافت کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در ادامه گفت: این طرح‌ها در زمینه هایی، چون کارتن سازی، پرورش مرغ تخمگذار، قطعات بتنی، صندوق نسوز، لنت ترمز و لاستیک خودرو، ماسک، پوشش و لباس بیمارستانی، پرورش گوسفند، بسته بندی خشکبار، بازیافت و آسیاب مواد پلاستیکی، دستگاه ضدعفونی کننده هوا، پنل خورشیدی، و رنگ‌های صنعتی و ساختمانی در شهرستان‌های نیشابور، جوین، مشهد، طرقبه - شاندیز (بینالود)، فریمان، چناران و کلات است.

وی در نشست کمیسیون قانون هوای پاک با اشاره به صدور مجوز فعالیت برای یک واحد لاستیک سازی حوالی شهرک صنعتی بینالود تصریح کرد: این واحد مکمل شرکت ایران خودرو خراسان خواهد بود و هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و دو هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی دارد.

وی گفت: استقرار واحد‌های تولیدی در نقاط مختلف مشهد و حوالی کمربند سبز با شرایطی همراه است و در محور غرب مشهد هم فقط واحد‌هایی که هم اکنون در این محور مستقر هستند می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

این مقام مسئول در مورد ارز دیجیتال عنوان کرد: با توجه به افزایش تقاضا برای تولید ارز دیجیتال و همچنین جلوگیری از تخلفات و رفع شبهات در این زمینه، شیوه نامه تسهیل و تسریع در تعیین تکلیف طرح‌هایی که نیاز به مجوز کمسیون ماده ۱۱ دارند تدوین می‌شود.

میر جعفریان در مورد قطعی برق سال گذشته بیان کرد: یکی از عللی که زمستان پارسال وجود مصرف بالای سوخت گاز برای گرمایش، در تامین برق نیروگاه‌ها دچار مشکل شدیم استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال با توجه به مصرف بالای برق آن‌ها بود.

سید کمال الدین میرجعفریان

وی در ادامه خاطر نشان کرد: خراسان رضوی بیشترین جواز تاسیس استخراج ارز دیجیتال برای متقاضیان در کشور را صادر کرده و تاکنون مجوز استخراج ارز دیجیتال در دو شهرک چناران و تایباد به تعداد ۱۰ قطعه صادر شده است و براساس شیوه نامه در دست تدوین صدور مجوز برای استخراج ارز دیجیتال در خراسان رضوی مشروط به تامین انرژی از طرف خود متقاضی خواهد بود.

میرجعفریان در خاتمه اعلام کرد: براساس دستورجدید وزارت صنعت، معدن و تجارت دیگر هیچ مجوزی برای واگذاری زمین به استقرار دستگاه‌های استخراج رمز ارز در شهرک‌های صنعتی صادر نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه