English

انتقاد از تعطیلی مساجد در ماه مبارک رمضان

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم با انتقاد از تعطیلی مراکز مذهبی و عبادی خاطرنشان کرد: به جای تعطیلی این مراکز باید متناسب سازی لازم برای فعالیت این مراکز در شرایط قرمز کرونایی انجام بگیرد و از ظرفیت آنها در مسیر مقابله با کرونا بهره ببریم.

انتقاد از تعطیلی مساجد در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی شعبان زاده گفت: تعطیلی مراکز مذهبی در کنار فعالیت سایر اصناف جلوه مطلوبی در بین مردم ندارد و باید تدبیری اندیشیده شود که فعالیت‌های مذهبی در فضاهای باز و رعایت پروتکلهای بهداشتی تداوم یابد.

وی یادآور شد: همراهی مراکز مذهبی و مساجد در رعایت پروتکلهای بهداشتی و تعامل با ستاد مبارزه با کرونای قم در عرصه های مختلف مطلوب بوده است.

شعبان زاده اظهار داشت: با در نظر گرفتن تدابیر اصولی و منطقی امکان فعالیت مساجد در ماه مبارک رمضان وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروه تخصصی امکان تناسب سازی فعالیت‌های مساجد در ماه مبارک رمضان محتمل است و مساجد همیشه در طول دوره مبارزه با کرونا مشوق و همراه ستاد ملی بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    سلام.
    مگر رهبری بر لزوم توجه به توصیه های وزارت بهداشت تاکید نکردند؟ چرا عده ای در ستاد به حرف وزارت بهداشت گوش ندادند و مسافرتها در نوروز رو ممنوع نکردند تا امروز اینطور ویروس در کشور گسترش پیدا نکنه؟ الان بیش از یکساله که داریم با کرونا زندگی میکنیم. نمی دونستند که آزاد شدن مسافرتها ویروس رو گسترش میده؟
    خدایا به تو پناه می بریم و از تو یاری میخوایم.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه