English

دبیر ستاد انتخابات استان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی و عشایر

جلیل بالایی از آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شوراهای روستایی و عشایر در کرمانشاه خبر داد.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی و عشایر

جلیل بالایی در نشست خبری ستاد انتخابات کرمانشاه اظهار داشت: فرایند ثبت‌نام انتخابات شوراهای روستا و عشایر از امروز (دوشنبه ۱۶ فروردین) آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت.

دبیر ستاد انتخابات استان عنوان کرد: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره­ ی شوراهای اسلامی روستا و تیره های عشایری از ساعت ۸ صبح امروز (۱۶ فروردین ۱۴۰۰) آغاز و تا ساعت ۱۸:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ (جمعا به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.

وی افزود: داوطلبان می توانند به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن موبایلی، نسخه ویندوز، پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir و دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها ثبت نام و پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) را دریافت نمایند و یا از طریق مراجعه حضوری به بخشداری (از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت­ نام کنند.

وی ادامه داد: در این انتخابات ۱۷۵۴ روستا واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند که در این میان ۱۷ روستا بالای ۱۵۰۰ نفر جمعیت هستند و دارای شوراهای ۵ نفره خواهند بود و در ۱۷۳۷ روستا نیز ترکیب شورا سه نفره است.

 بالایی افزود: در مجموع اگر ثبت نام‌ها به حدنصاب کامل برسد شاهد حضور ۵۲۹۶ نفر در ترکیب شوراهای شهر و روستا خواهیم بود.

وی ضمن تقدیر از همه تلاشگران عرصه آبادانی و توسعه روستاها گفت: شوراهای اسلامی روستا خوشبختانه در دوره‌های گذشته به عنوان یک خادم دلسوز و بدون چشمداشت مادی، برای توسعه روستاها تلاش کرده اند و این انگیزه بسیار خوبی برای افزایش مشارکت مردم است و مصداق بارز خدمت بی منت هستند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه