English

ثبت نام ۱۱۰ نفر در شوراهای شهر و روستا در گچساران

فرماندارگفت: تعداد 110 نفر در شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کردند از این تعداد 30 نفر کاندید شورای شهر و 80 نفر کاندید شوراهای اسلامی بخش هستند.

ثبت نام 110 نفر در شوراهای شهر و روستا در گچساران

به گزارش خبرگزاری موج، رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در موعد مقرر و قانونی بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: کاندیداهای شورای شهر و روستا ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

فرماندارگچساران تصریح کرد: تا آخر وقت روز چهارشنبه دوم فروردین ماه 110 نفر داوطلب و کاندیدا شورای شهر و روستا در گچساران ثبت نام کردند.

رحیمی عنوان کرد: داوطلبین می توانند با ثبت نام در روزهای اولیه اگر پرونده آنها دچار نواقص و یا مشکلاتی بود فرصت برطرف کردن آنها را برای خود فراهم کنند.

وی گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا ششم فروردین ماه جاری نیز ادامه دارد.

فرماندارگچساران خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از ساعت 8 تا 16 ادامه دارد و به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

رحیمی بیان کرد: از تعداد 110 نفر در شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کردند از این تعداد 30 نفر کاندید شورای شهر و 80 نفر کاندید شوراهای اسلامی بخش هستند.

وی افزود: در بین کاندیدای روستاهای شهرستان گچساران 8 نفر از بین بانوان و کاندیدای شورای شهر نیز 2 نفر از این قشر نام نویسی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی