English

رئیس ستاد انتخابات شاهرود:

۲۷۵ عضو به شوراهای شهر و روستای شاهرود راه می‌یابند/شورای شهر شاهرود ۷ نفره شد

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شاهرود با اشاره به آغاز نام‌نویسی کاندیداهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان گفت: در این دوره 275 عضو به شوراهای شهر و روستای شاهرود راه می‌یابند.

275 عضو به شوراهای شهر و روستای شاهرود راه می‌یابند/شورای شهر شاهرود 7 نفره شد

احمد خرم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج، اظهار داشت: شهرهای شهرستان شاهرود 32 عضو شورای اسلامی در دوره پنجم خواهند داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به اصلاح قانون انتخابات در سال گذشته و نیز آخرین نتایج رسمی از سرشماری امسال، شهر شاهرود با ثبت 150 هزار نفر جمعیت، تنها شهری است که در این شهرستان شورای اسلامی هفت‌نفره خواهد داشت.

معاون سیاسی فرماندار شاهرود اضافه کرد: پنج شهر دیگر در شهرستان شاهرود شوراهای اسلامی با پنج نفر عضو داشته و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در شهرهای شهرستان شاهرود 32 نفر عضو خواهد داشت.

خرم با بیان اینکه کار ثبت‌نام انتخابات شوراها در شاهرود از صبح امروز آغازشده است گفت: فرآیند ثبت‌نام تا ساعات پایانی روز 6 فروردین در محل فرمانداری شاهرود ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه 12 نفر از متصدیان امور انتخابات برای ثبت‌نام داوطلبان در محل فرمانداری شاهرود حاضرند عنوان کرد: با احتساب مسئولان ستاد، حراست، دبیرخانه 25 نفر برای پیگیری امور کاندیداها در محل فرمانداری مستقرند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه 243 نفر از 81 روستای شهرستان شاهرود به شورای اسلامی روستاهای این شهرستان راه‌ می‌یابند خاطرنشان کرد: از این تعداد 26 روستا سهم بخش مرکزی است که 78 عضو را در شوراهای خود جای می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه