English

رئیس کل دادگستری مازندران:

رضایت مردمی مهم‌ترین اهداف سند تحول قضایی است

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: رضایت مردمی مهم‌ترین اهداف سند تحول قضایی است و تحقق این سند در همه سطوح نیازمند تلاش مجاهدانه کارکنان قضایی و اداری بوده که خوشبختانه ۸۳ درصد رضایتمندی مراجعان از عملکرد دادگستری کل استان در سامانه نظرسنجی قوه قضائیه ثبت شده است.

رضایت مردمی مهم‌ترین اهداف سند تحول قضایی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام صادق اکبری با اشاره به کاهش ۴۴ درصدی پرونده های دادگستری گفت: دادگستری استان با کاهش نزدیک به ۹۰ هزار پرونده موفق شد پرونده‌های جریانی را از ۱۹۸ هزار و ۶۴۸ فقره پرونده به ۱۱۱ هزار و ۱۹۶ فقره پرونده برساند.

وی ادامه داد: این امر بیانگر میزان بالای ورودی و تلاش مضاعف کارکنان دادگستری در رسیدگی به پرونده‌ها است به شکلی که در دادگاه‌های تجدیدنظر استان با همت همکاران ۱۹ هزار پرونده به ۶ هزار فقره کاهش یافته که حدود ۶۵ درصد کاهش داشتیم.

رئیس کل دادگستری مازندران رضایت مردمی را مهم‌ترین اهداف سند تحول قضایی دانست و تصریح کرد: تحقق این سند در همه سطوح نیازمند تلاش مجاهدانه کارکنان قضایی و اداری بوده که خوشبختانه ۸۳ درصد رضایتمندی مراجعان از عملکرد دادگستری کل استان در سامانه نظرسنجی قوه قضائیه ثبت شده است.

وی از کاهش زمان رسیدگی از ۱۰۶ روز به ۹۱ روز خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی کادر قضایی و اداری و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مسن، آمار این پرونده‌ها از ۵۶ هزار و ۶۲۸ پرونده به سه هزار و ۷۴۲ پرونده رسیده که در واقع ۹۴ درصد کاهش داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه