English

استاندار اصفهان خبر داد:

۶ شهرستان اصفهان در وضعیت قرمز کرونا

استاندار اصفهان بیان داشت: ۶در حال حاضر 6 شهرستان اصفهان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

۶ شهرستان اصفهان در وضعیت قرمز کرونا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی در حاشیه هفتاد و هفتمین ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رئیس‌جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس گفت: ۶ شهرستان خوانسار، شاهین‌شهر، فلاورجان، گلپایگان، لنجان و نجف‌آباد در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

وی با بیان اینکه هشت شهرستان اصفهان نارنجی و ۱۰ شهرستان در وضعیت زرد هستند، افزود: سرعت فراگیری خیز چهارم به دلیل شیوع کرونای انگلیسی بوده و به مراتب سرعت انتشار بیشتر است و باید نهایت دقت را به کار بگیریم تا همشهریان و هموطنان دچار مشکل نشوند.

این مقام مسئول گفت: دولت تمام سعی و تلاش خود را بر مأموریت‌های اصلی به کار بسته که مقابله با کرونا یکی از آن مأموریت‌هاست اما در کنار آن شکستن تحریم، معیشت مردم و تکمیل و افتتاح طرح‌های عمرانی مدنظر بوده است.

عباس رضایی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمار شیوع کرونا در استان نگران کننده است و باید فرهنگ خوب استان اصفهان، نجابت و فهم بالای مردم را به نمایش بگذاریم و از تجمعات و دورهمی‌ها در فضای بسته خودداری کنیم.

وی افزود: افراد تست مثبت نباید در جوامع و اجتماعات مختلف حضور پیدا کنند که بر اساس قانون جرم است و دستگاه قضایی می‌تواند با کسانی که قرنطینه را رعایت نمی‌کنند به صورت مجرم برخورد کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در مصوبات ستاد ملی دوگانگی وجود ندارد، اظهار کرد: در مصوبات ستاد وحدت و هماهنگی وجود دارد و ملاک هر نوع فعالیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و مذهبی «رنگ‌بندی» است.

به گزارش موج؛ به دلیل آنکه رنگ‌بندی شهر اصفهان به نارنجی تغییر کرده است فعلاً تا ۲ هفته آینده فعالیت مشاغل گروه ۳ و ۴ ممنوع و این موضوع به اتحادیه‌ها ابلاغ شده است.

استانداری اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی