English

غلامحسین غاربی:

تقویم کاری روابط عمومی های اردبیل به صورت جامع تدوین شود

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل گفت: روابط عمومی های دستگاه های اجرایی تقویم کاری خود را برای سال۱۴۰۰ بصورت جامع تدوین کنند.

تقویم کاری روابط عمومی های اردبیل به صورت جامع تدوین شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، غلامحسین غاربی ، دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گفت: علیرغم محدودیت های کرونایی و مالی سال گذشته، برنامه های خوبی انجام شد اما برای سال جدید ضرورت دارد اعضای کمیته ها دو برنامه شاخص تعریف کند.

وی با بیان اینکه کمیته های چهارگانه شورای هماهنگی برنامه شش ماهه را با توجه به شرایط زمانی تدوین کنند،افزود: باید امسال نسبت به سال گذشته فعالیت بیشتری انجام دهیم و جایگاه واقعی روابط عمومی ها در استان با برنامه ریزی های مدون و دقیق نمایان شود.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل در رابطه با برنامه ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ها گفت: در سال گذشته انتخابات هییت مدیره و تجلیل از فعالان عرصه روابط عمومی برگزار شد و امسال نیز به فراخور امکانات، برنامه های متنوعی را تدارک دیده می شود.

غاربی از برگزاری اردوی آموزشی یک روزه روابط عمومی ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد و تصریح کرد: این اردو به منظور آموزش برخی موارد کلیدی و آشنایی بیشتر مسوولان روابط عمومی به مسایل میدانی و اطلاع رسانی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: برای ایجاد فضای شاد و ارج گذاری به جایگاه روابط عمومی ها، جشنواره فرهنگی، ورزشی با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار می شود که در این جشنواره تلاش می کنیم خبرنگاران نیز سهیم باشند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها در هر برهه ای از زمان بدون توجه به جریان سیاسی منافع سازمانی خود را ترجیح داده اند، افزود: طبق سال ها گذشته تجلیل از مسوولان و کارشناسان روابط عمومی ها در محل کار با حضور مدیرکل آنها ادامه می یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه