English

حجت الاسلام و المسلمین بیدرام خبر داد:

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شرق اصفهان

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان از توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شرق اصفهان خبر داد.

توزیع 1500 بسته معیشتی بین نیازمندان شرق اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام  و المسلمین بیدرام اظهار کرد: از محل موقوفات و بقاع متبرکه طرح ویژه تبرکات مهدوی با ارزش حدود ۵ میلیارد ریال با مشارکت خیریه امام حسن مجتبی ع جرقویه اجرایی شد که در این طرح ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شرق اصفهان توزیع شد.

 وی اضافه کرد: در طرح تبرکات مهدوی  از ابتدا تاکنون بیش از ۳۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان  بیان کرد: این طرح از طریق جلب مشارکت خیرین، و از محل موقوفات مرتبط، بقاع متبرکه کلید خورده است.

حجت الاسلام  و المسلمین روح الله بیدرام ،تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه، توجه به محرومان و اقشار آسیب پذیر را از جمله برنامه‌های در دستور کار اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان  دانست و خاطر نشان  کرد:  ترویج فرهنگ صدقه به نیابت از اهل بیت علیهم السلام و تقویت رابطه عاطفی با ایشان به وسیله انفاق، ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت، تقویت بعد اجتماعی بقاع متبرکه، ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت و بسیج مردمی در خدمت به افراد کم برخوردار از جمله رویکردهای جدی در راستای محرومیت زدایی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه