English

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان خبر داد:

مواد پروتیئنی و گوشتی، بیشترین مواد غذایی فاسد کشف شده است

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان گفت: بیشترین میزان مواد غذایی فاسد کشف شده مربوط به گروه مواد پروتیئنی و گوشتی فاسد با ۲ تن و ۲۶۳ کیلوگرم و گروه کنسرو، کمپوت و نوشابه با یک هزار و ۴۳۲ کیلوگرم است.

مواد پروتیئنی و گوشتی، بیشترین مواد غذایی فاسد کشف شده است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، لیدا رفعتی ، مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه مواد پروتیئنی و گوشتی، بیشترین مواد غذایی فاسد کشف شده است، گفت: طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته در چهار مرحله پنج روزه آغاز شد که در مرحله نخست یعنی از ۲۵ تا ۳۰ اسفند چهار تن و ۱۰۱ کیلوگرم، در مرحله دوم از یکم تا پنجم فروردین امسال سه تن و ۱۰۱ کیلوگرم و در مرحله سوم پنج تن و ۷۲۵ کیلوگرم موادغذایی فاسد  کشف و معدوم شده است.

لیدا رفعتی  بیان کرد: ۱۲ تن و ۸۷۸ کیلوگرم مواد غذایی فاسد از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا دهم فروردین در استان کشف و معدوم شده است.

وی اضافه کرد: در مرحله سوم اجرای این طرح بیشترین میزان مواد غذایی فاسد کشف شده مربوط به گروه مواد پروتیئنی و گوشتی فاسد با ۲ تن و ۲۶۳ کیلوگرم و گروه کنسرو، کمپوت و نوشابه با یک هزار و ۴۳۲ کیلوگرم است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: همچنین از ششم تا دهم فروردین امسال یک تن و ۹۰ کیلوگرم شیرینی، نان و آجیل فاسد توسط تیم های بازرسی بهداشت محیط کشف و معدوم شده است.

رفعتی میزان اقلام فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف شده در گروه لبنیات را ۸۵۴ و گروه طعم دهنده ها و رنگ های فاسد را ۸۷ کیلوگرم در مرحله سوم طرح سلامت نوروزی عنوان کرد.

وی گفت: سامانه ۱۹۰ آماده رسیدگی به شکایات شهروندان در حوزه سلامت و تخلفات بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی است و در دور سوم طرح سلامت نوروزی به ۷۳ مورد شکایت مردمی رسیدگی شده که بیشترین میزان شکایت دریافتی با ۶۴ مورد مربوط به شهرستان همدان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه