English

خبر فوری؛

رئیس قوه قضائیه وارد فرودگاه خرم‌آباد شد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در راس یک هیئت عالی قضایی، در بیست و پنجمین سفر استانی خود وارد لرستان شد.

رئیس قوه قضائیه وارد فرودگاه خرم‌آباد شد

به گزارش خبرگزاری موج، دقایقی پیش، سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه وارد فرودگاه خرم‌آباد شد.

بر اساس این گزارش، رئیس قوه قضائیه پس از ورود به خرم‌آباد، مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، استاندار، رئیس کل دادگستری لرستان، رئیس مجمع نمایندگان استان و جمعی از مسوولین استانی قرار گرفت.

آیت‌الله رئیسی سپس در سخنانی کوتاه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو به مردم لرستان، گفت: متاسفانه به خاطر شرایط کرونایی و عدم برگزاری اجتماعات مردمی، شرایط دیدار با مردم فراهم نشد که از مردم استان لرستان بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم انشاالله در  دیداری دیگر بتوانیم در خدمت مردم استان باشیم.

رئیس قوه قضائیه، ادامه داد: قبل از سفر به هر استان، ابتدا هیئتی را جهت بررسی مسائل به استان اعزام می‌کنیم که در خصوص لرستان نیز 22 نفر از همکاران طی روزهای گذشته به نقاط مختلف استان  سفر کردند و وضعیت و شرایط همکاران، سازمان‌های اداری و دادگستری را مورد بررسی قرار دادند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، تصریح کرد: گزارشات آماده شده و در شورای قضایی استان با حضور نماینده ولی فقیه استان، استاندار و همکاران قضایی لرستان طی نشستی متشکل از مسوولان عالی قضایی و مسوولان استان بررسی خواهد شد و انشاالله تصمیماتی جهت رفع مشکلات در استان و از طریق مرکز گرفته می‌شود تا مشکلات مرتفع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه