English

افزایش زیبایی بصری شهر سنندج با اجرای طرح کاشی شکسته

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اجرای طرح کاشی شکسته بر روی دیوار بلوار پاسداران با موضوعیت سنندج "شهر خلاق موسیقی" به مناسبت فرا رسیدن سال نو خبر داد.

افزایش زیبایی بصری شهر سنندج با اجرای طرح کاشی شکسته

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آسوز شعبانی صبح امروز شنبه با بیان این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دیوارهای بلوار پاسداران با کاشی شکسته آراسته می‌شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: امروزه در معابر شهری قسمت‌هایی مانند دیواره‌های خیابان، زیر پل‌ها و بسیاری دیگر از فضاهای عمومی با استفاده از این تکنیک زیبا شده تا شهروندان احساس خوشایندتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش زیبایی بصری در سطح شهر، ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان، کاهش آلودگی‌های ناشی از آشفتگی بصری و استفاده از توانمندی‌های گروه‌های هنری در همین راستا از مهم‌ترین اهداف اجرای تکنیک کاشی شکسته در بدنه دیوارهای معابر شهری است. 

شعبانی از اجرای طرح کاشی شکسته بر روی دیوار بلوار پاسداران با موضوعیت سنندج "شهر خلاق موسیقی"  به مناسبت فرا رسیدن سال نو خبر داد و گفت: این پروژه در قالب 9 فریم اجرا می‌شود که طرح اصلی آن بر اساس المان‌های موسیقی کردی و استفاده از نمادهای فرهنگی و بومی منطقه است.

وی در ادامه افزود : تکنیک و متریال این کار براساس کاشی معرق و کاشی شکسته و کلاژهایی از متریال‌های مختلف همچون آینه‌کاری و شیشه رنگی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه