English

مدیر شبکه بهداشت نوشهر تأکید کرد:

انتشار خبر مثبت شدن تست ۵۰ درصد مراجعان در نوشهر کذب است

مدیر شبکه بهداشت نوشهر تأکید کرد: انتشار خبر مثبت شدن تست 50 درصد مراجعان در نوشهر کذب است و اینجانب با کسی چنین صحبتی نکرده ام.

انتشار خبر مثبت شدن تست 50 درصد مراجعان در نوشهر کذب است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران سیدرحیم سیدپور در گفت‌وگو با این خبرگزاری با اشاره به انتشار خبری از قول ایشان در رسانه‌ها مبنی بر مثبت شدن تست ۵۰ درصد مراجعان در نوشهر، اظهار داشت: اینجانب با کسی چنین صحبتی نکرده ام و خبر مثبت شدن تست ۵۰ درصد مراجعان در نوشهر کذب است و اصلاً صحت ندارد.

وی با بیان اینکه تکذیب این خبر و نقل و قول به معنای عادی بودن وضعیت کرونایی شهرستان نوشهر نیست، تصریح کرد: از آغاز تعطیلات نوروزی و حضور هموطنان و مسافران عزیز در شهرستان نوشهر، متأسفانه با روند افزایش نقض پروتکل های بهداشتی از جمله نزدن ماسک، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بسیاری دیگر از استانداردهای بهداشتی مقابله با کرونا از سوی برخی مسافران و هموطنان عزیز و برخی افراد بومی مواجه بوده و هستیم که این امر موجب شیوع و فعال شدن چرخه انتقال ویروس کرونا و آلودگی بسیاری از افراد بومی و سایر مسافران حاضر در شهرستان را به دنبال داشته و دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نوشهر همچنین تأکید کرد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی بسیاری از مسافران و گردشگران نوروزی، شهرستان نوشهر را در وضعیت هشدار و احتمال تغییر رنگ‌بندی کرونایی قرار می‌دهد.

وی تأکید کرد: از هموطنان عزیز مسافر درخواست می شود به منظور حفظ سلامت مردم بومی و سایر هموطنان عزیزمان ضمن رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، ایام مسافرت تعطیلات نوروزی را به حداقل ممکن رسانده و با کوتاه کردن طول سفر، برای حفظ سلامت خود و دیگران، کادر بهداشت و درمان کشور را یاری دهند و تجربه شیرین سفر و لحظات خوشِ خود و خانواده هایشان را به تلخی بیماری و عوارض ناگوار آن مبدل نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه