English

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

کشف ۲۰۵ کیلوگرم حشیش در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۲۰۵ کیلوگرم حشیش با توقیف ۴ دستگاه خودرو و انهدام باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در بابل و آمل خبر داد.

کشف ۲۰۵ کیلوگرم حشیش در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار مرتضی میرزایی در این باره اظهار داشت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر و برخورد با باند‌های تهیه و توزیع موادمخدر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با چند دستگاه خودرو، قصد ورود موادمخدر به داخل استان مازندران را دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات گسترده پلیسی و اشراف اطلاعاتی، متهمان به قاچاق موادمخدر که در قالب یک باند با ۴ خودرو قصد ورود موادمخدر به داخل استان را داشته اند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با هماهنگی قضائی طی ۲ مرحله عملیات، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌های بابل و آمل، ۴ خودرو که در حال تردد در سطح این شهرستان‌ها بوده اند، توقیف و در بازرسی از آنان بیش از ۲۰۵ کیلو حشیش کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۴ متهم از اعضای این باند تهیه وتوزیع موادمخدر خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه