English

سرهنگ جهانگیر کریمی هشدار داد:

کلاهبرداری تورهای قلابی گردشگری در ایام نوروز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص کلاهبرداری تورهای قلابی گردشگری در ایام نوروز به شهروندان هشدار داد.

کلاهبرداری تورهای قلابی گردشگری در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی گفت:  با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های سفر با خودروهای شخصی ، احتمال کلاهبرداری از شهروندان تحت عنوان تورهای گردشگری است.

وی بیان کرد: با عنایت به نزدیک شدن به پایان سال و شروع تعطیلات نوروزی و همچنین با توجه به شیوع بیماری کرونا و احتمال منع تردد شهروندان و مسافران با خودروهای شخصی برای مسافرت های نوروزی، احتمال مراجعه شهروندان به دفاتر و آژانس های مسافرتی برای تهیه بلیط متصور می است.

وی افزود: عده ای سودجو و کلاهبردار نیز از این موقیعت سوء استفاده کرده و برای رسیدن به اهداف مجرمانه خود ابتدا اقدام به تاسیس دفاتر و آژانس های مسافرتی غیر مجاز در سطح شهر می کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: بعد از تاسیس دفاتر در سطح شهر با اطلاع رسانی در فضای مجازی، ارسال پیامک های تبلیغاتی به تلفن همراه شهروندان، چاپ آگهی در مطبوعات و یا پخش آگهی در سطح شهر اقدام به تبلیغات فریبنده در خصوص " اعزام مسافران و گردشگران در ایام نوروز از طریق تورهای گردشگری " می کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این افراد کلاهبردار برخی مواقع برای جلب توجه مردم تخفیف های ویژه ای نیز می دهند اظهار داشت: شهروندان پس از ثبت نام و پرداخت وجه نسبت به تهیه بلیط اقدام و هنگام سررسید بلیط های خود متوجه جعلی بودن آن ها شده و پس از مراجعه به دفاتر و یا آژانس ها مشاهده می کنند آن مجموعه تعطیل شده و خبری از دفتر مسافرتی نیست.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شهروندان خواست، حتما به توصیه های پلیس توجه کنند، مراقب باشند فریب این افراد شیاد و کلاهبردار را نخورند و اگر با اینگونه موارد مواجه شدند با نیروی انتظامی تماس و موضوع را اعلام تا اقدامات قانونی لازم انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه