English

هاجر عبدی مطرح کرد:

آمادگی ۶۲ اکیپ عملیاتی برای خدمت رسانی به مشترکان برق در ایام نوروز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از آمادگی کامل اکیپ های عملیاتی این شرکت برای خدمت رسانی به مردم در ایام عید نوروز خبر داد.

آمادگی 62 اکیپ عملیاتی برای خدمت رسانی به مشترکان برق در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هاجر عبدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خاطرنشان کرد: در ایام نوروز امسال 62 اکیپ با 72 خودروی عملیاتی آماده خدمت رسانی به مشترکان برق استان و انجام درخواست های مرتبط با برق هستند.

وی اظهار داشت: امسال نیز مانند سالهای گذشته برنامه ریزی گسترده ای برای تداوم ارائه خدمات به مشترکان در ایان نوروز شده است. باتوجه به شرایط خاص بیماری و وجود برخی محدودیت های برای سفر، بسیاری از هم استانی ها تعطیلات نوروز را در خانه هستند. به همین منظور برای حفظ آسایش مشترکان در بخش برق و جلوگیری از هرگونه ناپایداری، نیروهای اتفاقات و بهره برداری این شرکت تمام توان خود را برای حفظ پایداری برق در سال جدید به کار خواهند گرفت.

عبدی ابراز کرد: در همین راستا و همزمان با خدمت رسانی نیروهای عملیاتی به هم استانی ها، به منظور رفاه حال مشترکان، طرح خدمات غیرحضوری به مشترکان و متقاضیان در ایام نوروز 1400 همچنان فعال است و مشترکان می توانند خدمات خود را به سهولت و در کمترین زمان دریافت و درخواست های خود را پیگیری کنند.

وی اذعان داشت: به منظور پاسخگویی به انتظارات و درخواست های مشترکان و حفظ پایداری شبکه توزیع برق  و روشنایی معابر، کارکنان این شرکت در بخش‌ فوریت های برق، مراکز کنترل و دیسپاچینگ و سامانه  فوریت های برق  به صورت شبانه روزی مشغول به پایش و کنترل وضعیت شبکه برق است. 

عبدی ادامه داد: به منظور رفاه حال مردم در ایام تعطیلات برنامه های تعمیرات منجر به خاموشی و خاموشی های با برنامه لغو شده است.

این مسوول در ادامه یادآور شد: مشترکان همانند سالهای گذشته در فصل گرما، مدیریت مصرف برق را در اولویت برنامه های خود قرار دهند. اگرچه با برنامه ریزی های صورت گرفته و نوسازی شبکه توزیع برق در زمستان، پایداری شبکه افزایش یافته، اما مشترکان برای کاهش هزینه های برق مصرفی نیاز است در استفاده از لوازم برقی پرمصرف حداکثر دقت را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه