English

مشترکان خدمات خود را از نرم افزار موبایلی برق من دریافت کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: مشترکین برای تسهیل در دریافت خدمات برق می توانند از برنامه موبایلی خدمات غیرحضوری برق ایران با عنوان "برق من" استفاده کنند.

مشترکان خدمات خود را از نرم افزار موبایلی برق من دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هاجر عبدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان، افزود: این برنامه با هدف بهره مندی از فناوری های نو،ارتقای سطح خدمات و رفاه مشترکین و صرفه جویی اقتصادی راه اندازی و در دسترس قرار دارد. وی ادامه داد: مشترکین می توانند با نصب این برنامه از خدماتی مانند مشاهده صورتحساب، سوابق مصرف و سوابق پرداخت و نمودار مصرف خود اطلاع یابند. ضمن اینکه مشترکین با استفاده از این اپلیکیشن علاوه بر مشاهده و پرداخت قبض دوره جاری می توانند درخواست خود را برای قطع یا نصب مجدد انشعاب، تفکیک یا ادغام و درخواست انشعاب جدید ثبت کنند.

 عبدی اظهارداشت: مشترکین برای دریافت و نصب این برنامه می توانند به سایت شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان مراجعه و یا از طریق برنامه بازار آن را دریافت کنند. در حال حاضر این برنامه راحت ترین و قابل دسترس ترین روش جهت مشاهده صورتحساب، سوابق مصرف و پرداخت قبوض برای مشترکین است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق در ادامه گفت: مشترکین در این برنامه می توانند قطعی برق و مشکل روشنایی معابر خود را نیز در این سیستم ثبت کنند. به گفته وی از دیگر قابلیت های این برنامه خود اظهاری کارکرد کنتور است که مشترکان با استفاده از آن می توانند کارکرد کنتور خود را در سررسید دوره  قرائت نموده و در این برنامه ثبت کنند.

به گفته وی، زیرساخت ارائه همه خدمات غیرحضوری برق به مشترکین و متقاضیان فراهم شده و بزودی با ارائه تمام خدمات قابل ارائه به مشترکین، حضور ارباب رجوع در ادارات به صفر می رسد. پس از غیرحضوری شدن خدمات، مردم دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارند و تمام خدمات خود را می توانند از طریق اپلیکیشن تلفن همراه و میز خدمت الکترونیکی موجود در سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان دریافت کنند.

مهندس عبدی در رابطه با فرایند کار با سامانه برق من گفت:مشترکان و متقاضیان پس از ثبت درخواست، کد رهگیری خود را دریافت می‌کنند . مشترکان با این کد رهگیری می توانند مراحل انجام کار خود را مشاهده و درخواست خود را پیگیری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه