English

آسایش مردم سلب شود، برخورد می کنیم

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: مخالف ابراز هیجان نیستیم اما روش آن باید صحیح باشد، جوانان می توانند در ایام چهارشنبه آخر سال به ابراز هیجان و شادی بپردازند اما این مسئله نباید منجر به بی نظمی و بروز رفتارهای ناهنجار شود.

آسایش مردم سلب شود، برخورد می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ مرادحسین جعفریان اظهارداشت: تامین امنیت مردم مهمترین وظیفه ناجاست، بنابراین پلیس با آن دسته از افرادی که در چهارشنبه آخر سال قصد آسیب رساندن به جان و مال شهروندان را دارند و محیط شهر را نا ایمن می کنند، به شدت برخورد می کند.

وی بیان کرد: مخالف ابراز هیجان نیستیم اما روش آن باید صحیح باشد، جوانان می توانند در ایام چهارشنبه آخر سال به ابراز هیجان و شادی بپردازند اما این مسئله نباید منجر به بی نظمی و بروز رفتارهای ناهنجار شود.

سرهنگ جعفریان ادامه داد: خودرو افرادی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به اخلال در نظم عمومی می کنند به دستور مقام قضایی تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف و با آنان برابر قانون برخورد می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: پلیس در کنار حضور فیزیکی تمام وقت، به صورت نامحسوس نیز مراقب امنیت مردم در این ایام خواهد بود و با هرگونه ناهنجاری و بی نظمی برخورد خواهد کرد .

وی ابراز کرد: پلیس برای تامین امنیت مردم از همه ابزارهای قانونی خود استفاده می کند اما درعین حال، بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای و فرهنگ سازی را در اولویت کاری خود دارد و به همین دلیل میزان حوادث چهارشنبه آخر سال در قم به دلیل اقدام های پیشگیرانه ناجا و سایر ارگان های امدادی همچون آتش نشانی و اورژانس طی سال های اخیر با کاهش چشمگیری مواجه بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم اعلام کرد: خانواده ها نبایستی اجازه دهنده فرزندانشان با بروز رفتارهای ناشایست و هنجارشکنانه، ایام خوش نوروز را در کام خود و دیگران به روزهایی تلخ تبدیل کنند.

سرهنگ جعفریان گفت: مردم می توانند از طریق شماره 110 به صورت شبانه روزی هرگونه ناهنجاری و رفتار خطرآفرین را به منظور رسیدگی سریع به پلیس گزارش کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم از شهروندان خواست، با توجه به افزایش احتمالی شیوع ویروس کرونا در ایام پایان سال و نوروز، برای کمک به کادر درمان از تجمع و همچنین دید و بازدیدهای نوروزی پرهیز کرده تا این ایام سپری و خانواده ها در سلامت باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه