English

شهردار قم آغاز ماه شعبان را تبریک گفت

شهردار قم با صدور پیامی حلول ماه شعبان و فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.

شهردار قم آغاز ماه شعبان را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام سید مرتضی سقائیان نژاد به این شرح است:

بسمه تعالی

ماه شعبان سرشار از خیر و برکت و پیشوازی برای میهمانی ماه خدواند متعال است.

امام حسین علیه السلام جاذبه‌ی عشق حقیقی است و معرفت به ایشان پیش نیاز فهم کلاس بندگیست و برای شناخت سیدالشهداء نیاز است تا منظومه‌ی زیارتی معرفت به فهم ما منضم گردد و این امام چون در بازارعشق، عیار ناب اخلاص را آورد عشق، سرگردانش شد و خود عشق هم عاشقش گردید و سرالله، ثارالله نام گرفت و آنچه در خصوص ایشان نوشته شده و یا به رشته تقریر درخواهد آمد عرق شرم عجز بیان و فهم است.

تولد اباعبدالله هدیه‌ی انحصاری خداوند و نشانه‌ای بارز برعلاقمندی حق تعالی به بشریت و هدایت آنهاست. تاریخ زندگانی ایشان بهترین الگو برای اصلاح رفتارهای فردی، خانوادگی و اجتماعی و دایرۀالمعارفی کامل برای درس آموزی و الگوگیری است.

رزمایش بندگی این امام عزیز همه‌جانبه و انحصاریست و برای رمزگشایی ازاسرار این بندگی، بهترین سند معتبر و گویا زیارت ناحیه مقدسه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است که قطب نمایی دقیق برای مسیریابی و حرکت در صراط مستقیم می‌باشد.

با الهام ازاین فراز زیبای ناحیه مقدسه أَلسَّلامُ عَلَیْک َ یا مَوْلاىَ وَ عَلَى الْمَلآئِکَهِ الْمُرَفْرِفینَ حَوْلَ قُبَّتِک َ، الْحافّینَ بِتُرْبَتِک َ، الطّـآئِفینَ بِعَرْصَتِک َ، الْوارِدینَ لِزِیارَتِک َ، می‌توان گفت ملائکه با احرام کوی و طواف تربتش به مقام حج بندگی نائل می گردند چون تقدس کربلا برای آسمانی‌ها همانند کعبه برای زمینیان است.

اینجانب حلول ماه شعبان و سالروز میلاد پرخیر و برکت مولااباعبدالله الحسین علیه السلام روز پاسدار، آقا اباالفضل العباس علیه السلام روزجانباز و امام سجاد علیه السلام را تبریک عرض نموده و امیدوارم همگی مشمول عنایات و دعای خیر این عزیزان گردیم.

سید مرتضی سقائیان نژاد

شهردار قم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه