English

داود شایقی:

راه آهن اردبیل – میانه سال آینده افتتاح می شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: پیش‌بینی می‌شود در نیمه اول سال آینده راه آهن اردبیل – میانه آماده افتتاح شود.

راه آهن اردبیل – میانه سال آینده افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، داود شایقی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: پروژه راه آهن اردبیل – میانه گام‌های نهایی تکمیل و راه‌اندازی را طی می‌کند و خوشحال هستیم که بعد از سال‌ها انتظار مردم استان اردبیل سال آینده بالاخره سوت قطار را خواهند شنید.

وی افزود: در مجموع با تامین ۲۴۰ میلیارد تومان منابع مالی در روزهای پایانی سال 99 و تلاش شبانه‌روزی پیمانکاران این پروژه ریلی با قوت و قدرت بیشتر در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود در نیمه اول سال آینده راه آهن اردبیل – میانه آماده افتتاح شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: از این رقم 100 میلیارد تومان به صورت نقد و از طریق سازمان برنامه و بودجه تامین شده تا پروژه ریلی اردبیل – سرچم در مراحل نهایی سرعت اجرایی بیشتری به خود بگیرد.

شایقی بیان کرد: ۱۴۰ میلیارد تومان نیز توسط بانک ملی برای این پروژه تامین شده تا در تداوم پشتیبانی بانک ملی راه آهن اردبیل – میانه بتواند سرعت اجرای مناسبی را پیدا کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه بدون محدودیت منابع مورد نیاز پروژه راه آهن اردبیل – میانه را تاکنون تامین و دستور پرداخت منابع مورد نیاز را از ردیف ملی داده است.

شایقی بیان کرد: در نشست‌های متعددی که با همراهی استاندار اردبیل داشتیم از ردیف‌های مختلف برای پروژه‌های زیربنایی استان به ویژه راه آهن و راه‌ها منابع خوبی تزریق شده که قطعا در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها گامی اساسی و موثر خواهد بود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه