English

تشریح آخرین وضعیت کرونای انگلیسی در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: روستای برکه خلف جزیره قشم نیز با جمعیت ۳۳۶ نفر و مبتلا شدن ۷ نفر به کرونای انگلیسی قرنطینه شد.

تشریح آخرین وضعیت کرونای انگلیسی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، با هشدار اینکه شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در هرمزگان در حال افزایش است، افزود: روستای برکه خلف جزیره قشم نیز با جمعیت ۳۳۶ نفر و مبتلا شدن ۷ نفر به کرونای انگلیسی قرنطینه شد.

وی با اشاره به اینکه از مجموع کل بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی، بندرعباس با ۳۸ مورد بیشترین میزان مبتلایان را دارد، اظهار کرد:  قشم با ۱۹ نفر، پارسیان ۹ نفر، بندرخمیر ۸ نفر، بندرلنگه۸، حاجی آباد ۴ نفر و بستک با یک نفر دیگر شهرستان‌های درگیر با کرونای انگلیسی هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به تعطیلی ژئوپارک دره ستاره‌های قشم خاطرنشان کرد: روستای برکه خلف جزیره قشم هم با جمعیت ۳۳۶ نفر و مبتلا شدن ۷نفر به کرونای انگلیسی قرنطینه شد.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۴۵ ساله از بندرعباس بر اثر ابتلای به کرونا جان باخت و شمار جان باختگان این بیماری در استان به ۱۰۳۸ نفر رسید، اضافه کرد:  اکنون از ۱۱۹ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان، ۳۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۶ نفر از آنها وخیم است و ۱۶۳۸ نفر در قرنطینه خانگی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه